شنبه 16 اسفند 1399
ستاره ایتالیایی PSG به کرونا مبتلا شد

ستاره ایتالیایی PSG به کرونا مبتلا شد
مویزه کین، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن، به کرونا مبتلا شد تا دیدار مهم هفته آینده این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا را از دست بدهد.

طی ماه های گذشته شنیدن خبر ابتلای اهالی فوتبال به کرونا به یک اتفاق روتین تبدیل شده است؛ ویروس منحوسی که کل دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی یک سال اخیر به شکل جدی و به صورت های مختلف با آن دست و پنجه نرم کرده است.

فرانسه نیز یکی از کشورهایی به شمار می رود که طی یک سال اخیر به شکل جدی با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم کرده است و حتی مسابقات لیگ یک در فصل گذشته در اواسط راه خود به پایان رسید و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها شناخته شد.

در همین ارتباط طی هفته‌های گذشته بحران کرونا در فرانسه قوت گرفته و اکنون باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرده که ستاره ایتالیایی این تیم یعنی مویزه کین که اخیراً در آمادگی فوق العاده ای به سر می برد، به کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه 14 روزه را پشت سر بگذارد.

به این ترتیب کین علاوه بر چند دیدار داخلی در لیگ یک فرانسه، بازی حساس هفته آینده مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد؛ مسابقه‌ای که در دور رفت مهاجم ایتالیایی یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رسانده بود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone