دوشنبه 18 اسفند 1399
پیرلو: یوونتوس 20 دقیقه دیر شروع کرد

پیرلو: یوونتوس 20 دقیقه دیر شروع کرد
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، پس از برد 3-1 برابر لاتزیو از بازیکنان خود به دلیل حرفه ای بودن و داشتن روحیه از خودگذشتگی تشکر کرد.

یوونتوس بازی دیشب برابر لاتزیو را خوب آغاز نکرد،خواکین کورئا در دقیقه 14 توانست روی پاس اشتباه دژان کولوسفسکی دروازه بیانکونری را باز کند. لاتزیو به شایستگی از یووه جلو افتاد ولی شاگردان پیرلو کم کم خود را در زمین پیدا کرده و ابتدا با گل دقیقه 39 آدرین ربیو کار را به تساوی کشانده و سپس موراتا در نیمه دوم با دبل ظرف سه دقیقه، یوونتوس را برنده این دیدار کرد.

پیرلو گفت: "ما بازی را بد شروع کردیم و روی یک پاس به عقب اشتباه گل خوردیم، اما بعد با وجود غیبت بسیاری از بازیکنان، کل تیم عکس العملی قدرتمند به گل خورده نشان دادند.

اجازه ندادیم که سرافکنده از این بازی خارج شویم، به بازی سرعت دادیم و این مهمترین نکته بود. ما باید به بازی سه شنبه هم فکر می کردیم، بازیکنانی داشتیم مثل کوادرادو و آرتور که به زحمت حتی تمرین کرده بودند. می دانستیم که بازی امشب مثل یک بازی فینال است، بعضی از بازیکنان مجبور شدند در پست های جدیدی بازی کنند و حرفه ای گری فوق العاده و روحیه از خودگذشتگی خود را نشان دادند.

مهمترین چیز کسب سه امتیاز بازی بود. چیزی که من بیش از همه دوست داشتم عکس العمل تیم بود، ما نپذیرفتیم که در چنین بازی حساس و مهمی از حریف عقب باشیم، من از این روحیه قدردانی می کنم."

یوونتوس در این فصل تنها 10 گل در نیمه دوم دریافت کرده، آیا این آمار به این معنا است که بیانکونری نیاز به زمان دارد تا در بازی جا افتاده و بالاخره راه بیافتد؟

پیرلو در این باره گفت: "ما امشب بازی را 20 دقیقه دیر شروع کردیم... از این اتفاقات می افتد، چرا که بعضی بازیکنان تازه به ترکیب تیم بازگشته بودند، بقیه هم در پست های جدید بازی می کردند و سخت است که دوباره به بازی برگردی وقتی برابر تیمی مثل لاتزیو که سالها در کنار هم بازی کرده اند و یک هفته برای آماده شدن فرصت داشته اند، عقب می افتی."

پیرلو راجع به بازی مهم روز سه شنبه یوونتوس برابر پورتو در یک هستم نهایی چمپیونزلیگ نیز صحبت کرد. بیانکونری باید تلاش کند تا در خانه شکست 2-1 دیدار رفت برابر یاران مهدی طارمی را جبران کند.

پیرلو افزود: "من از بازیکنان بیشتر احساس خستگی می کنم، پس من هم به استراحت نیاز دارم. باید رویکرد درست برای این بازی را پیدا کنیم چرا که چمپیونزلیگ هدف بسیار مهمی است. نمی توانم روز سه شنبه رویکرد اشتباهی داشته باشیم."

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone