پنجشنبه 21 اسفند 1399
شروع کار منصوریان در تیم جدید

شروع کار منصوریان در تیم جدید
کاپیتان اسبق استقلال دوران جدیدی از سرمربیگری را همراه با آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد.

علیرضا منصوریان پس از انتخاب به‌عنوان جانشین رسول خطیبی در آلومینیوم، صبح امروز به اراک سفر کرد و ساعاتی قبل نخستین جلسه تمرینی شاگردانش در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را زیر نظر گرفت.

مراسم معارفه علیرضا منصوریان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم خانگی آلومینیوم اراک برگزار شد که اعضای هیئت مدیره باشگاه و هواداران این تیم نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

منصوریان پس از ورود به زمین و تشویق توسط هواداران آلومینیوم که تعدادشان بیش از ۱۰۰ نفر بود و گرفتن دسته گلی که برای او تدارک دیده شده بود، دقایقی برای بازیکنان و تماشاگران تیمش صحبت کرد و پس از آن شروع یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت.

او پس از تجربه سرمربیگری در تیم امید ایران، نفت تهران، استقلال و ذوب‌آهن، فصل جدید را با تراکتور شروع کرد که حضور کوتاه مدتی در این تیم داشت ولی حالا دو هفته پس از شروع دور برگشت تصمیم گرفت هدایت آلومینیوم اراک را عهده‌دار شود تا چالش جدیدی را در سومین شهر غیر از تهرانی تجربه کند.

منصوریان روز جمعه هفته جاری نخستین بار به‌عنوان سرمربی آلومینیوم اراک در یک مسابقه رسمی شرکت می‌کند و امیدوار است تیمش را در مصاف مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل هواداران تهران به موفقیت برساند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone