دوشنبه 25 اسفند 1399
بازگشت شجاعیان و میلیچ به تمرینات گروهی

بازگشت شجاعیان و میلیچ به تمرینات گروهی
تمرین امروز استقلال با حضور شجاعیان و رمضانی برگزار شد ضمن اینکه دانشگر و باقری در این تمرین غایب بودند.

تمرین امروز استقلال برای دیدار مقابل ماشین سازی در زمین نفت تهرانسر برگزار شد که مهمترین اتفاق تمرین آبی پوشان، حضور آرمان رمضانی بازیکن جدید این تیم است که روز گذشته از پرسپولیس به این تیم پیوست.

در این جلسه تمرینی بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی زیر نظر نوشادی بدنساز تیم، به مرور یک کار تاکتیکی زیر نظر کادرفنی مشغول شدند.
مرور این تاکتیک تیمی در قالب فوتبال درون تیمی بخش اصلی این تمرین بود. دروازه‌بانان استقلال در این تمرین زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی کار کردند.

داریوش شجاعیان که چند هفته ای است به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی استقلال به دور بود، امروز بالاخره توانست تمرینات انفرادی را پشت سرگذاشته و در تمرین گروهی شرکت کند.
هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال نیز پس از بازگشت به تهران، امروز نخستین جلسه تمرینی را زیر نظر مجیدی سپری کرد. آرمان رمضانی هم در تمرینات گروهی امروز آبی پوشان حضور یافت.

فرشید باقری، دیاباته و دانشگر در این تمرین غایب بودند. دیاباته با کسب مرخصی از مدیران تیم راهی خارج از کشور شده تا با خانواده اش دیدار کند، محمد دانشگر نیز به دلیل مسائل انضباطی، حق حضور در تمرینات را ندارد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone