ﺳﻪشنبه 30 دی 1399
لمپارد و تایید انتقال مدافع جوان به میلان

لمپارد و تایید انتقال مدافع جوان به میلان 

فیکایو توموری، مدافع جوان چلسی فاصله ای تا انتقال به میلان ندارد.

به نظر می رسد اولین خرید زمستانی روسونری قطعی شده و امروز فرانک لمپارد اعلام کرد ممکن است فیکایو توموری، مدافع 23 ساله چلسی مدتی دیگر استمفوردبریج را به صورت قرضی ترک کند. به نظر می رسد میلان در آستانه توموری به صورت قرضی و با گزینه خرید در پایان فصل قرار دارد، اما فرانک لمپارد ترجیح می دهد گزینه خرید در قرارداد توموری وجود نداشته باشد.

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: "جزئیاتی خاصی وجود ندارد، البته این انتقال هنوز نهایی نشده است. لازم به این موضوع فکر کنم که شرایط از چه زمانی بد پیش رفت، زیرا توموری بازیکنی در حال پیشرفت است. ما در سال گذشته چهار مدافع میانی داشتیم و شما نمی توانید چهار نفر را در یک پست بازی دهید. امسال پنج مدافع میانی داریم، بنابراین شرایط برای مدافعانی که به طور منظم بازی نمی کنند دشوار است.

به همین دلیل ممکن است توموری برای طی روند پیشرفت به صورت قرضی از چلسی جدا شود. او بازیکنی جوان بوده و طی دو یا چند فصل گذشته و از زمانی که من با او کار کرده ام پیشرفت چشمگیری داشته است. این روند ادامه خواهد یافت و ما بهترین راه حل را پیدا خواهیم کرد. من در تلاش هستم تا تعادل تیم حفظ شود و اگر بازیکنان پیشرفت کنند، این برای خود آنها و البته تیم ما مفید است، پس من این تصمیم را مثبت ارزیابی می کنم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone