پنجشنبه 28 اسفند 1399
آقای گلی را به زور از آزمون می‌گیرند!

آقای گلی را به زور از آزمون می‌گیرند!
تیم زنیت در یک دیدار دشوار و پر افت و خیز موفق شد حریف خود را شکست دهد.

تیم زنیت در چارچوب هفته بیست ‌و سوم لیگ برتر روسیه در دیداری حساس میهمان تیم زسکا مسکو بود. این دیدار صحنه تقابل تیم های اول و سوم جدول رده بندی بود و زسکا می توانست با کسب پیروزی، فاصله خود را با زنیتِ صدرنشین به دو امتیاز کاهش دهد.

زنیت در شبی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی خود داشت موفق شد میزبان خود را در دیداری دشوار و پر افت و خیز با نتیجه سه بر دو شکست دهد. مهاجم ایرانی زنیت 64 دقیقه در این دیدار بازی کرده و جای خود را به آلکسی سوتورمین داد.

روندوم در دقیقه 28 زسکا را پیش انداخت اما 5 دقیقه بعد شاهد به ثمر رسیدن گل مساوی بودیم؛ گل اول زنیت در دقیقه 33 در شرایطی به ثمر رسید که کوژیائف از سمت چپ زمین توپ را به داخل محوطه جریمه حریف ارسال کرد و سردار آزمون که در تیر یک جایگیری کرده بود، به قصد قطع کردن توپ اقدام به شوت زدن کرد اما توپ روی پای او جفت و جور نشده و مقابل زیوبا قرار گرفت که مهاجم توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از به تساوی کشیده شدن بازی، در دقیقه 42 شوت سردار آزمون روی ارسال زمینی از سمت راست به دست مدافع زسکا برخورد کرد داور بازی که ابتدا اعتقادی به پنالتی نداشت پس از بازبینی صحنه حرکت مدافع زسکا را خطای هند تشخیص داده و یک ضربه پنالتی برای زنیت اعلام کرد. در این لحظه همه منتظر بودند تا ببینند پنالتی زنیت را چه کسی خواهد زد، سردار که هفته گذشته پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرده بود، این بار مثل دو هفته پیش اجازه زدن پنالتی را پیدا نکرد تا زیوبا بار دیگر پشت ضربه بایستد. مهاجم زنیت اما به مانند بازی با روبین کازان پنالتی را از دست داد تا یک بار دیگر با خودخواهی سردار و تیمش را از رسیدن به گل محروم کند. به این ترتیب نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهد یک دیدار بسیار جذاب از دو تیم بودیم. یاران سردار در نیمه دوم توانستند دو بار دروازه حریف را باز کنند. هر دو گل زنیت در این نیمه را وندل در دقایق 50 و 77 به ثمر رساند. زسکا که در دقیقه 53 با اخراج احمداف، 10 نفره شده بود، موفق به جبران تنها یکی از دو گل دریافتی در این نیمه شد تا بازی را با نتیجه سه بر دو به میهمان خود واگذار کند.

با توجه به اتفاقات این دیدار، زیوبا با تک گلی که به ثمر رساند 13 گله شده و خود را به سردار در صدر جدول گلزنان رساند. در صورتی که زیوبا پنالتی خود را در این دیدار گل می کرد می توانست به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد؛ البته او می توانست این شانس را به هم تیمی خود سردار آزمون هم بدهد، اما با ایستادن پشت پنالتی و از دست دادن آن، هم خود و هم آزمون را از 14 گله شدن محروم کرد.

زنیت با کسب این پیروزی 48 امتیازی شده و صدرنشینی خود را بیش از پیش تحکیم کرد. زسکا هم با از دست دادن فرصت طلایی که برای کمتر کردن فاصله امتیازی اش با زنیت داشت، 40 امتیازی ماند تا پایین تر از اسپارتاک 41 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone