یکشنبه 8 فروردین 1400
مورینیو: من یکی از مهم‌ترین مربیان دنیا هستم

مورینیو: من یکی از مهم‌ترین مربیان دنیا هستم
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

سرمربی پرتغالی در این فصل با انتقادات زیادی دست و پنجه نرم کرده است چرا که تیمش یعنی تاتنهام دائماً برای رسیدن به ثبات در تلاش بوده است. با این حال آنها در حال حاضر فینال جام اتحادیه انگلیس را پیش روی خود می‌بیند و از طرف دیگر امیدوار هستند که در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

سرمربی سابق تیم های چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد در یک رویداد مجازی به نام "بازی با مورینیو" که توسط حامی حامی مالی باشگاه تاتنهام ترتیب داده شده صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

مورینیو گفت: "من فکر نمی کنم کسی در دنیا وجود داشته باشد که با ناسا در مورد فرستادن و ساخت موشک بحث کنند. آنها فکر می‌کنند که می‌توانند با یکی از مهم‌ترین سرمربیان دنیای فوتبال بحث کنند. این زیبایی فوتبال است و من به آن عادت کرده ام. این برای من بسیار جذاب است."

گفتنی است مورینیو در دوران مربیگری خود افتخارات بسیار زیادی به دست آورده است. آغاز فوق العاده مرد پرتغالی در باشگاه پورتو رقم خورد؛ جایی که با این تیم یک شگفتی بزرگ را رقم زد و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. مورینیو پس از آن با تیم‌های چلسی، اینتر و رئال مادرید نیز افتخارات زیادی به دست آورد تا نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان جا بیندازد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone