یکشنبه 8 فروردین 1400
تبعات 9 کرونایی؛ پزشک استقلال اخراج شد!

تبعات 9 کرونایی؛ پزشک استقلال اخراج شد!
بعد از ابتلای 9 عضو تیم استقلال به کرونا فرهاد مجیدی دست به تغییر در کادر پزشکی اش زد و پزشک جدید از امروز مشغول به کار شد.

ابتلای 9 عضو تیم استقلال (5 بازیکن و 4 عضو کادرفنی) طی روزهای گذشته یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران بوده است. وجود این تعداد مبتلا در یک تیم فوتبال که حداکثر 40 عضو دارد، موضوعی عجیب به نظر می رسد و به همین خاطر فرهاد مجیدی نیز از اتفاقات رخ داده ناراحت است. دلخوری سرمربی استقلال از این موضوع بیشتر متوجه یکی از ستاره های تیمش و البته کادر پزشکی است.

ظاهرا ماجرای کرونایی شدن استقلالی ها از جایی بوده که یکی از بازیکن با وجود اطلاع از مثبت شدن تست کرونای خود کادرفنی را در جریان این موضوع قرار نداده است. او بدون آنکه به مربیان حرفی بزند، همراه اعضای تیم قبل از بازی با ماشین سازی به تبریز رفته و برای تیمش بازی هم کرده است. این بازیکن که با بازیکنان و مربیان در رختکن و اردو بوده، عامل اصلی کرونایی شدن سایر اعضای تیم بوده است.

از این رو فرهاد مجیدی بشدت نسبت به برخورد این بازیکن گلایه دارد و گلایه اش را به گوش او نیز رسانده است. از طرف دیگر سرمربی استقلال نسبت به کادر پزشکی این تیم و به خصوص دکتر مهدی سیاه پوش نیز موضع گرفته است. فرهاد مجیدی معتقد است سهل انگاری پیش آمده فقط مربوط به بازیکن مذکور نیست و کادر پزشکی باید سلامتی بازیکنان را قبل از سفر به تبریز بررسی می کرده و از این مساله اطلاع پیدا می کرده که یکی از نفرات مبتلا به ویروس کرونا است.

به همین خاطر امروز فرهاد مجیدی تصمیم به برکناری کادر پزشکی تیمش گرفت. او ضمن اعلام به دکتر سیاه پوش و سایر اعضای کادرپزشکی مبنی بر عدم حضور در تمرینات دکتر مهرشاد رهبر که در گذشته نیز سابقه حضور در استقلال و کار کردن با مجیدی را دارد را به کادر پزشکی اضافه کرد. دکتر رهبر از امروز در تمرینات استقلال هم حضور یافت و کارش را به جای کادر قبلی پزشکی شروع کرده است.

مجیدی که نسبت به غیبت نفرات پرتعداد در تمرینات کلافه شده قصد دارد با عاملان کرونایی شدن بازیکنان و مربیان برخورد جدی انجام بدهد و به همین خاطر در اولین گام اقدام به قطع همکاری با پزشک این تیم کرد. ضمن اینکه او دو بازیکن تیمش یعنی داریوش شجاعیان و محمد نادری را نیز به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی 5 درصد جریمه کرده است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone