یکشنبه 8 فروردین 1400
رئیس AFC از میزبانی بحرین بی‌خبر است!

رئیس AFC از میزبانی بحرین بی‌خبر است!
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد در جلسه با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر میزبانی تیم ملی خواهند بود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: تیم ملی ایران متعلق به همه است و چه در داخل و چه در خارج همه عاشق تیم ملی کشورشان هستند. متاسفانه قضایایی که برای میزبانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اتفاق افتاد، مسئله‌ای است که از قبول به وجود آمد و ما از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای برون رفت از این چالش و ظلم علیه فوتبال ایران بهره گرفته‌ایم.

او ادامه داد: در حوزه دیپلماتیک، مراجع ذی‌ربط، بنده و همکاران حقوقی ما بسیار قوی کار را پیش می‌برند و امیدوار هستیم این حقانیت به تیم ملی برگردد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و این میزبانی غیر از اینکه حق تیم ملی ایران است، بحث اسپانسرینگ و هزینه‌هایش هم متفاوت خواهد بود.

عزیزی خادم یادآور شد: در لیگ قهرمانان، اسپانسرهای متعددی وجود دارد و به همین دلیل نوع برخوردها نیز متفاوت است ولی متاسفانه از طرف دیگر میزبانی بازی‌های تیم ملی نیز گرفته شده و ما پیگیر این موضوع هستیم چراکه حق قانونی و منطقی خودمان می‌دانیم. پیگیر مسئله میزبانی هستیم و جلسه‌ای نیز با شیخ سلمان، رئیس ای‌اف‌اسی برنامه‌ریزی شده و منتظر جواب نهایی خواهیم بود. خود ایشان در مکاتبات‌شان نشان دادند در جریان بحث دادن میزبانی به بحرین نبوده‌اند و ظاهرا شخص دبیر کل ای‌اف‌سی این کار را انجام داده‌اند.

او یادآور شد: به دوستان اعلام کردیم اگر قرار است دیداری داشته باشیم، فقط در راستای تحکیم روابط فی مابین فدراسیون فوتبال ایران و ای‌اف‌سی باشد، اما در این جلسه موضوع مهم برای ما بحث میزبانی و دفاع از حقوق به حق فوتبال ایران و ملت عزیزمان است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: در بحث میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی این حق را برای خودمان قائل هستیم و به شدت پیگیر هستیم تا بتوانیم در ایران بازی‌ها را برگزار کنیم. امید زیادی به گرفتن میزبانی داریم تا حق تضییع شدن فوتبال و ملت ایران را بگیریم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone