دوشنبه 9 فروردین 1400
انصاری‌فرد پس از یک‌سال و نیم در لباس ملی

انصاری‌فرد پس از یک‌سال و نیم در لباس ملی
مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن به اردوی تیم ملی رسیده و احتمال بازی او مقابل سوریه وجود دارد.

کریم انصاری‌فرد بعد از دوری طولانی مدت از اردوهای تیم ملی دوباره با لباس ایران مشغول تمرین است و دراگان اسکوچیچ این شانس را به او داده تا بتواند جایگاه از دست رفته‌اش را برگرداند و همچنان در فهرست تیم ملی بماند.

این مهاجم ۳۰ ساله آخرین بار در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل بحرین به میدان رفت و پس از آن در دیدار با عراق نیمکت‌نشین بود و در دو مسابقه دوستانه برابر ازبکستان و بوسنی و هرزگوین حضور نداشت، اما پس از حدود یک سال و نیم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده و مشغول تمرین است.

انصاری‌فرد که رقبای سرسختی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، سجاد شهباززاده و ... برای رسیدن به ترکیب تیم ملی ایران دارد، با روحیه مضاعفی مشغول تمرین است تا بتواند نظر مثبت اسکوچیچ را جلب کرده و در مسابقه تدارکاتی مقابل سوریه به میدان برود و دوباره گلزنی کند.

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که هفتمین سال متوالی است به‌عنوان لژیونر شناخته می‌شود، در فصل جاری ۲۵ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده، اما در ۱۴ مسابقه رسمی اخیرش که به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی به میدان رفته، فقط دو گل زده که امیدوار است دوباره به روند خوب ابتدای فصل برگردد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone