دوشنبه 9 فروردین 1400
لبخند دایی و خشم رونالدو

لبخند دایی و خشم رونالدو
کاریکاتوریست معروف اردنی ناکامی رونالدو در رسیدن به رکورد دایی را سوژه قرار داد.

با شروع دوباره بازی های ملی از هفته گذشته بار دیگر بحث داغ گل های ملی کریستیانو رونالدو و تلاش او برای رسیدن به رکورد علی دایی بر سر زبان ها افتاد. رویارویی تیم ملی پرتغال با حریفان نسبتا آسان در این مقطع زمانی باعث شده بود تا هواداران رونالدو امیدوار به شکسته شدن رکورد دایی توسط او باشند.

بر اساس برنامه بازی های ملی، تیم ملی پرتغال در مقطع زمانی یاد شده بایستی مقابل تیم های آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ قرار می گرفت که دو بازی از این سه بازی طی روزهای اخیر انجام شد اما رونالدو موفق به گلزنی در هیچ یک از آنها نشد تا شاهد به وجود آمدن حواشی باشیم که اوج آن بعد از بازی با صربستان بود.

پرتغال مقابل آذربایجان با گل به خودی بازیکن حریف پیروز شد و در بازی این تیم با صربستان نیز در حالی با تساوی 2-2 به پایان رسید که نام رونالدو در میان گلزنان دیده نمی شد. رونالدو که در بازی اول با آذربایجان موفق به گلزنی نشده بود، امید زیادی داشت که در بازی دوم برای تیمش گلزنی کند اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه شاهد به وجود آمدن یک جنجال بزرگ از سوی ستاره پرتغالی در دقایق پایانی بازی بودیم.

در دقیقه 93 رونالدو روی پاس مندس با یک ضربه نه چندان قدرتمند دروازه حریف را نشانه گرفت و در حالی که توپ در آستانه ورود به درون دروازه بود استفان میتروویچ مدافع تیم صربستان با حضوری به موقع توپ را از روی خط بیرون کشید. داور بازی با تصمیم کمک اش، این صحنه را گل تشخیص نداد تا شاهد اعتراضی شدید از سوی رونالدو باشیم. در حالیکه هنوز دنی ماکیلی سوت پایان بازی را به صدا درنیاورده بود، رونالدو از زمین بازی بیرون رفت و زمانی که در حال خروج از زمین مسابقه بود که بازوبند کاپیتانی را از بازو در آورد و آن را به زمین کوبید.

به این ترتیب همچنان فاصله 7 گله دایی با رونالدو حفظ شد تا فشار سنگین شکستن رکورد همچنان روی دوش ستاره پرتغالی باقی بماند. بعد از اتفاقات اخیر، عمر مومنی، کاریکاتوریست شناخته شده اردنی که بارها رقابت دایی و رونالدو را به تصویر کشیده است، یک بار دیگر دست به کار شده و طرحی دیگر از این رقابت نفس گیر و حساس جهانی را به نمایش گذاشت. در این طرح، علی دایی با لباس تیم ملی ایران و با چهره ای که مربوط به دوران ابتدایی فوتبالش است، تابلویی را به دست دارد که تعداد گل های ملی اش را به نمایش گذاشته است. در سمت مقابل نیز تصویر رونالدو دیده می شود که با لباس تیم ملی پرتغال، مربوط به بازی با صربستان در حال حرص خوردن است و بازوبندش را هم به زمین کوبیده است!

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone