دوشنبه 9 فروردین 1400
چرخش 180درجه ای؛ بارسا به دنبال تمدید با دمبله

چرخش 180درجه ای؛ بارسا به دنبال تمدید با دمبله
عثمان دمبله که تابستان گذشته در فهرست فروش بارسا قرار داشت، حالا تبدیل به یک بازیکن مهم و تاثیرگذار شده است.

عثمان دمبله ستاره جوان فرانسوی، تابستان 2017 و پس از شورش علیه باشگاه دورتموند و خودداری از حضور در تمرینات، توانست مجوز جدایی خود را گرفته و به عنوان جانشین نیمار به بارسلونا بپیوندد. رقم انتقال او، 105 میلیون یورو ثابت به علاوه 40 میلیون یورو بندهای متغییر عنوان شد.

در سه فصل گذشته دمبله سایه ای از گذشته خود هم نبود و تحت تاثیر مصدومیت های متوالی هرگز نتوانست ارزش هایش را اثبات کند. تابستان گذشته بارسا تمایل جدی به فروش او داشت ولی دمبله که تا 2022 قرارداد دارد، تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی نشد در حالی که گفته می شد از منچستریونایتد پیشنهادی خوب دارد.

دمبله در بارسا ماند و زیر نظر رونالد کومان سرمربی بارسا توانست به روزهای اوجش برگردد. او البته در نیم فصل اول دو نوبت دیگر هم مصدوم شد ولی حالا در 23 بازی متوالی بدون مشکل توانسته در ترکیب بارسا قرار بگیرد و در 18 بازی نیز فیکس بوده است. او 5 گل زده و 2 پاس گل داده است و دیگر نمی توان ترکیب بارسا را بدون دمبله تصور کرد.

فرارهای او یک آزار دائمی برای هر مدافعی محسوب می شود و شاید تنها نطقه ضعف او در تمام کنندگی باشد. پیشرفت دمبله باعث شده تا سران بارسا حالا با چرخشی 180 درجه ای به فکر تمدید با او باشند.

تیتر یک امروز نشریه موندودپورتیوو نیز به همین قضیه اختصاص دارد؛ اینکه تمایل سران بارسا 100 درصد تمدید قرارداد با دمبله است و ستاره فرانسوی نیز مشکلی برای ماندنی شدن در باشگاه کاتالان ندارد.

بارسا تا به اینجا لیگ قهرمانان را از دست داده ولی در لالیگا و کوپا دل ری شانس جدی قهرمانی است. یک دمبله قبراق و سرحال بدون شک می تواند بارسا را به این دو هدف نزدیک تر کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone