ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400
بازی های آسیایی استقلال بدون حضور تماشاگر

بازی های آسیایی استقلال بدون حضور تماشاگر
وزارت ورزش عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که تماشاگران سعودی پس از ماه رمضان می توانند در استادیوم ها حضور پیدا کنند.

وزارت ورزش عربستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تماشاگران سعودی می توانند فردا و برای تماشای دیدار دوستانه مقابل فلسطین به استادیوم بازگردند البته به شرط اینکه حداکثر تنها 40 درصد از ظرفیت ورزشگاه محل برگزاری این دیدار تکمیل شود.

با اعلام این خبر بحث و گمانه زنی درخصوص اینکه ممکن است تیم فوتبال الاهلی که به عنوان میزبان گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است، در دیدارهای خود مقابل حریفانش از جمله استقلال از حضور تماشاگران بهره ببرد، به وجود آمد که به نظر می رسد با توجه به اطلاعیه وزارت ورزش عربستان این مسئله منتفی باشد.

در بیانیه ای که وزارت ورزش عربستان صادر کرده، اعلام شده است که تماشاگران عربستانی پس از پایان ماه مبارک رمضان و در تاریخ 5 شوال 1442 (27 اردیبهشت) می توانند بازی های باشگاهی تیم های مورد علاقه خود را نیز از استادیوم ها به نظاره بنشینند.

همچنین در صفحات هواداری الاهلی نیز عنوان شده است که این باشگاه برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا، در تاریخ 8 شوال و بازی با الهلال می تواند پذیرای تماشاگرانش باشد که این مسئله بیانگر این است دیدارهای گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی الاهلی نیز احتمالا بدون تماشاگر خواهد بود.

الاهلی از تاریخ 26 فروردین تا 10 اردیبهشت میزبان بازی های گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. گروهی که استقلال ایران، الدحیل قطر و الشرطه عراق نیز در آن حضور دارند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone