ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400
زلاتان: چیزی برای اثبات ندارم، می‌خواهم خوش بگذرانم

زلاتان: چیزی برای اثبات ندارم، می‌خواهم خوش بگذرانم
زلاتان ابراهیموویچ در بازگشت دوباره اش به تیم ملی سوئد، به این تیم کمک کرد تا پس از گرجستان، کوزوو را نیز شکست دهد.

تیم ملی سوئد در دومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته به مصاف کوزوو رفت و زلاتان مانند دیدار با گرجستان بار دیگر برای زردپوشان سوئد گلسازی کرد. ایبرا این‌بار مقابل کوزوو برای آگوستینسون توپ را با پشت‌پا فرستاد تا گل اول سوئدی‌ها در شب پیروزی سه گله شاگردان اندرسون به ثمر برسد و در بازگشت به عرصه ملی، زلاتان در دو مسابقه دو پاس گل به ثبت رسانده باشد. سوئد اکنون به لطف درخشش کاپیتان خود بالاتر از اسپانیا در صدر گروه دوم مرحله انتخابی جام جهانی جا گرفته است.

زلاتان می گوید که شرایط اکنون برای او تغییر کرده است و قصد دارد تا آخر دوران بازی اش، از فوتبال بازی کردن لذت ببرد و خوش بگذراند.

زلاتان گفت: "اکنون من در موقعیت متفاوتی هستم. دیگر چیزی برای اثبات ندارم، هیچ کار دیگری نمانده که در حرفه خود انجام دهم جز اینکه خوش بگذرانم.

منظورم این است که من 39 ساله ام و در تیم ملی سوئد و میلان بازی می کنم. آدم های زیادی نیستند که در سن من بتوانند این کار را بکنند."

زلاتان در میلان نیز نقشی حایتی برای تغییر اوضاع در سری آ به نفع روسونری داشته است. تاثیری که او از زمان بازگشت به این تیم بر روی میلان گذاشته موجب شده تا شاگردان پیولی اکنون در رده دوم جدول سری آ قرار داشته باشند.

ایبرا که در ماه اکتبر 40 ساله می شود، پیشتر گفته بود که مطمئن است با روسونری قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone