پنجشنبه 12 فروردین 1400
فرناندو سانتوس: رونالدو حق دارد؛ هر کسی جای او عصبی می شد

فرناندو سانتوس: رونالدو حق دارد؛ هر کسی جای او عصبی می شد
کریستیانو رونالدو در بازی های ملی اخیر از تصمیمات داوری هیچ خیری ندید.

کریستیانو رونالدو که در دو بازی قبلی تیم ملی پرتغال برابر آذربایجان و صربستان از مقدماتی جام جهانی 2022 موفق به گلزنی نشده بود، شب گذشته توانست یکی از سه گل تیمش را به لوکزامبورگ بزند. رونالدو البته برابر صربستان یک گل سالم زده بود که به اشتباه مردود اعلام شد و عجیب اینکه شب گذشته نیز یک گل سالم دیگر او به اشتباه آفساید اعلام شد. فوق ستاره پرتغالی طبعا از این اتفاقات عصبانی و ناراحت بود.

به این ترتیب تعداد گل های او برای پرتغال به 103 رسید و هنوز شش گل با علی دایی فاصله دارد.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی و در مورد رونالدو گفت:« طبیعی است که کریستیانو ناآرام و مضطرب باشد. او بازیکنی با کیفیت فوق العاده است ولی مثل همه، روزهای خوب و بد دارد. همیشه اینطور نیست که اوضاع بر وفق مرادتان باشد. در این سه بازی به نظر می رسید همه چیز به ضرر رونالدو بود. او سعیش را می کرد ولی توپ ها داخل دروازه نمی شدند و گل های سالم او را نیز به اشتباه مردود اعلام کردند. به او حق می دهم و هر کسی جای او بود، عصبی می شد.»

سانتوس ادامه داد:« در همین بازی او موقعیتی را از دست داد که شاید از 100 بار 99 بارش را گل کند. رونالدو حالا فرصت کافی برای استراحت خواهد داشت و شک ندارم که این به وی کمک خواهد کرد. او پس از بازی با صربستان و به خاطر آن اتفاقات، عصبانی بود. گل دقیقه 93 او را به اشتباه قبول نکردند و با همان گل ما می توانستیم برنده بازی شویم. با آن گل او می توانست قهرمان بازی لقب بگیرد و رسانه ها روی او تمرکز کنند. در هر صورت این بازی ها تمام شد و مطمئنم که رونالدو در بازی های بعدی ملی گل های مهمی برای مان خواهد زد.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone