شنبه 14 فروردین 1400
دیدار استقلال نفت آبادان به تعویق افتاد

دیدار استقلال نفت آبادان به تعویق افتاد
مسابقه صنعت نفت آبادان با استقلال در هفته بیستم لیگ برتر با اعلام ستاد مقابله با کرونا به تعویق افتاد.

در پی کرونایی شدن 9 عضو باشگاه استقلال طی هفته های گذشته، بار دیگر شرایط ویژه ای در اردوی استقلالی ها حاکم شد و حتی فرهاد مجیدی مجبور به تعطیل کردن تمرینان تیمش شد.

در همین حین بود که مدیران باشگاه استقلال با ارسال درخواستی به سازمان لیگ خواهان لغو مسابقاتشان تا بهبودی بازیکنان تیم شدند و حالا سازمان لیگ اینطور به نامه باشگاه استقلال پاسخ داده است و با لغو یکی از دیدارهای پرفشار استقلالی ها پیش از آغاز مسابقات آسیایی موافقت کرده است.

در متن این نامه اینطور نوشته شده است:« سازمان لیگ به دلیل درخواست مکتوب باشگاه استقلال از ستاد مقابله با کرونا در فوتبال و با توجه به بحران کرونایی اخیر باشگاه استقلال و قوانین سختگیرانه مسابقات بین المللی و لیگ قهرمانان آسیا در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ، در شرایط کرونا با درخواست این باشگاه جهت تعویق بازی این تیم در هفته بیستم در مقابل نفت آبادان موافقت شد. »

البته استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه 14 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می رود ولی دیدار هفته بیستم این تیم در تاریخ 19 فروردین که نزدیکی زیادی به بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشت؛ لغو شده است.

با این تصمیم سازمان لیگ حالا استقلال شرایط بسیار خوبی پیش از بازی های آسیایی پیدا خواهد کرد و بدون اینکه به آبادان سفر کند، آماده رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان می شود که برای شاگردان مجیدی از تاریخ 25 فرودین ماه در عربستان آغاز می شود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone