یکشنبه 15 فروردین 1400
چلسی ۲-۵ وست‌بروم؛تیاگو‌سیلوا عامل تحقیر تیم توخل

چلسی ۲-۵ وست‌بروم؛تیاگو‌سیلوا عامل تحقیر تیم توخل
چلسی در روزی که خیلی زود 10 نفره شد با نتیجه 4-2 از وست برومویچ شکست خورد.

چلسی امروز از سری مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس میزبان تیم قعرنشین وست برومویچ بود که در پایان این بازی با نتیجه 5-2 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

مطابق انتظار بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم می‌توانست توسط متئو کواچیچ به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 27 چلسی به یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه دست یافت. مارکوس آلونسو پشت توپ ایستاد و ضربه خوبی را روانه دروازه کرد اما با عکس‌العمل گلر حریف روبرو شد. با این حال کریستین پولیسیچ از توپ برگشتی استفاده کرد و دروازه وست بروم را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

بلافاصله بعد از گل چلسی، تیاگو سیلوا پشت محوطه جریمه این تیم مرتکب یک خطای بسیار خطرناک شد که از چشم داور دور نماند تا ستاره برزیلی با کارت زرد دوم روبرو شود و از زمین بازی اخراج شود.

اخراج تیاگو سیلوا کار را برای چلسی دشوار کرد و این تیم در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد گل تساوی را دریافت کرد. ضربه دروازه بان وست بروم متئوس پریرا را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن دروازه چلسی را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

دو دقیقه بعد از این گل وست بروم توانست از آشفتگی خط دفاعی چلسی استفاده کند و گل دوم را هم وارد دروازه این تیم کرد. ضربه این بازیکن از بین مدافعان چلسی به تور دروازه این تیم چسبید و نیمه اول با نتیجه 2-1 تمام شد.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می‌توانست توسط مارکوس آلونسو به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

وست بروم در دقیقه 63 گل سوم را هم وارد دروازه چلسی کرد. ارسال عالی دارنل فورلانگ با ضربه والی و تماشایی کالوم رابینسون همراه بود تا فاصله به دو گل افزایش پیدا کند.

حملات وست بروم بعد از به ثمر رساندن گل سوم نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 68 یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. ضربه امبایه دیانه به گوشه دروازه چلسی رفت تا نتیجه 4-1 شود.

در دقیقه 71 چلسی توانست فاصله را به دو گل کاهش دهد. تیمو ورنر در دهانه دروازه توپ را برای میسون مونت ارسال کرد و این بازیکن نیز به راحتی گلزنی کرد تا نتیجه 4-2 شود.

در لحظات پایانی بازی وست بروم گل پنجم را هم وارد دروازه چلسی کرد. کالوم رابینسون در مصافی تک به تک تک دروازه چلسی را باز کرد تا نتیجه 5-2 شود.

در ادامه نیز حملات چلسی بی اثر بود تا مسابقه با همان نتیجه 5-2 تمام شود و اولین شکست توماس توخل در قامت سرمربی آبی‌های لندن به ثبت برسد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone