یکشنبه 15 فروردین 1400
شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1؛ یورش‌های بی‌نتیجه برای گل دوم

شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1؛ یورش‌های بی‌نتیجه برای گل دوم
پرسپولیسی ها که در نیمه دوم گل تساوی را زده بودند، باوجود حملات فراوان از ثبت گل دوم ناکام ماندند.

دیدار تیم های پرسپولیس و شهرخودرو در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که در هر دو نیمه سرخپوشان مالک توپ و میدان بودند و موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادند. مهم ترین موقعیت بازی را مهدی عبدی به هدر داد و دیگران نیز سهم خود را در فرصت سوزی های این تیم ایفا کردند تا تیم مهدی رحمتی یک امتیاز ارزشمند را از مدافع عنوان قهرمانی کسب کند.

هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه امام رضا، تماشاگر: 500 نفر
تیم داوری: علی صفایی - محمد رضا ابوالفضلی - امیر محمد داودزاده - امیر سامان سلطانی
ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی
علی نعمتی
محمدعرفان معصومی
یوسف وکیا
محمدعلی فرامرزی
امیرحسین کریمی
صادق صادقی (الجبوری - 84)
رضا یزدان‌دوست
محمدرضا فلاحیان
امین قاسمی نژاد (94- علی طاهران)
مهرداد بایرامی (84- رحمان جعفری)
سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک
سیدجلال حسینی (88-محمد شریفی)
محمدحسین کنعانی‌زادگان
سعید آقایی
مهدی شیری
میلاد سرلک
کمال کامیابی نیا (66- احمد نوراللهی)
پهلوان (66- مهدی عبدی)
مهدی ترابی
امید عالیشاه (84- وحید امیری)
شهریار مغانلو (84- عیسی آل کثیر)
سرمربی: یحیی گلمحمدی

شرح گل:

شهرخودرو 1 - پرسپولیس0 (دقیقه 45+1 - امین قاسمی نژاد): پاس علی نعمتی از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد رسید و او با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1 (میلاد سرلک - دقیقه 69): در حالی که مدافعان شهرخودرو توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فراهانی فرستاد بازی یک بر یک شود.

کارت زرد

میلاد سرلک از پرسپولیس دقیقه 56

دقایق حساس

دقیقه 14: ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال نعمتی از سمت چپ با ضربه امین قاسمی نژاد همراه شد که لک این توپ را سیو کرد.

دقیقه 26: ارسال امید عالیشاه از سمت چپ با ضربه سر کمال کامیابی نیا همراه شد ولی ضربه او به بیرون رفت. این خطرناک ترین موقعیت پرسپولیس تا این لحظه بوده است.

دقیقه 34: کمال کامیابی نیا توپ را در محوطه جریمه از بازیکن شهرخودرو گذراند و در ادامه امید عالیشاه در دهانه دروازه فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و ضربه خود را به بالای دروازه زد.

دقیقه 38: احسان پهلوان این بار از سمت راست نفوذی را انجام داد و با پاس کات بک زمینه یک موقعیت را فراهم کرد. این بار سعید آقایی بود که تلاش خود برای گلزنی را انجام داد ولی به شکلی عجیب از گلزنی ناکام ماند.

دقیقه 50: نفوذ مهدی ترابی از سمت چپ با ضربه او از زاویه بسته مواجه شد که توپ به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه 52: پاس امین قاسمی نژاد در محوطه جریمه به مهرداد بایرامی رسید اما این بازیکن نتوانست از فرصت خود بهره ببرد و توپ تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 70: شوت سنگین صادق صادقی را حامد لک دفع کرد.

دقیقه 76: مهدی ترابی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه را به داخل چارچوب زد که این توپ گل نشد و فراهانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 79: شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه خود را زد که توپ برگشت داده شد و در ادامه مهدی عبدی در شرایطی که دروازه بان در درون دروازه نبود، موقعیت را هدر داد.

دقیقه 82: ارسال از سمت چپ در تیر دو به نورالهی رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه خورد و وارد دروازه نشد.

بهترین بازیکن: مهدی ترابی
خرید جدید تیم پرسپولیس در سومین بازی خود در بازگشت به جمع سرخ ها، نمایش درخشانی ارائه کرد. او در نیمه اول هافبک راست بود و در این پست غیرتخصصی با چالش های زیادی مواجه بود تا این که در نیمه دوم به پست تخصصی اش برگشت و برای قرمزها درخشید. ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی تا آستانه گلزنی پیش رفت و همچنین چند نفوذ خوب از سمت چپ داشت که البته هیچ یک به موقعیت گل ختم نشد.

اتفاق ویژه:
عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی تیم پرسپولیس در این بازی پس از شش ماه به میدان رفت. او که قرار بود روی سیزدهم مهر ماه برابر النصر عربستان به میدان برود، در همان روز با محرومیت مواجه شد و امروز بالاخره فرصت بازی پیدا کرد. آل کثیر در دقیقه 84 وارد زمین شد اما چندان کاری نتوانست انجام دهد اما با این حال رونمایی از او اتفاق ویژه ای بود که در دیدار با شهرخودرو رخ داد.

در حاشیه

* پس از مدت ها، مراسم پیش از آغاز دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس به شیوه قبل از شیوع کرونا برگزار شد.
* در حالی که نیمکت نشینان پرسپولیس قصد داشتند روی سکوها بنشینند با ممانعت نیروهای برگزاری به سمت نیمکت تیمشان هدایت شدند. البته با هماهنگی های صورت گرفته آنها خیلی زود مجددا به سمت سکوهای پشت نیمکت پرسپولیس هدایت شدند.
* تیم تدارکات مسابقه پیش از آغاز مسابقه یاد پرهام غلامی، نوجوان علاقمند به فوتبال را که چند روز پیش دار فانی را وداع گفت در حضور برخی از اعضای خانواده اش زنده نگه داشتند.
* حامد لک و میلاد سرلک پیش از آغاز بازی به سمت سرمربی پدیده رفتتد.
* سید مهدی رحمتی برای خوش آمدگویی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و به گرمی با آنها خوش و بش کرد. او به صورت ویژه داود فنایی را در آغوش کشید و لحظاتی را با او به خوش و بش پرداخت.

*با درخواست داور دیدار سیدمهدی رحمتی سرمربی پدیده مجبور شد لباس خود را که همرنگ لباس تیم میهمان بود عوض کند.
او که در ابتدا با لباس مشکی رنگ از کنار زمین به هدایت شاگردانش مشغول بود با گذشت ده دقیقه از جریان بازی و پس از آنکه داور وسط به او درین مورد متذکر شد با تغییر لباس خود ادامه دیدار را با پیراهنی آبی رنگ دنبال خواهد کرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone