یکشنبه 15 فروردین 1400
رئال ۲-۰ ایبار

رئال ۲-۰ ایبار
رئال مادرید موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه 2-0 ایبار را شکست دهد.

رئال مادرید امروز از سری مسابقات هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان ایبار قعرنشین بود که نهایتا این بازی با نتیجه 2-0 به سود کهکشانی‌ها خاتمه یافت.

رئال مادرید کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی توسط کریم بنزما به گل اول دست یافت اما مشخص شد که ستاره فرانسوی هنگام به ثمر رسیدن گل در موقعیت آفساید قرار داشته است بنابراین بازی بدون گل ادامه یافت.

در دقیقه 21 بازی یک بدشانسی باعث شد که رئال مادرید نتواند گل برتری را به ثمر برساند؛ جایی که ضربه ستاره اسپانیایی این تیم یعنی مارکو آسنسیو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 36 باز هم رئال مادرید توانست دروازه ایبار را باز کند. مارکو آسنسیو زننده گل رئال بود اما این مرتبه نیز مشخص شد که او در موقعیت آفساید این گل را به ثمر رسانده تا بازهم قفل دروازه ایبار شکسته نشود.

در دقیقه 41 بالاخره بدشانسی های رئال مادرید به پایان رسید و این تیم توانست دروازه ایبار را باز کند. روی حرکت خوب کاسمیرو باز هم این مارکو آسنسیو بود که با دروازه حریف تک به تک شد و گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود و مسابقه با همین نتیجه در نیمه اول پایان پذیرد.

رئال مادرید نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و مارکو آسنسیو می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه خوب این بازیکن توسط دروازه بان حریف یعنی دیمیتروویچ مهار شد.

در دقیقه 70 رئال مادرید موفق شد دروازه ایبار را برای بار دوم باز کند اما این مرتبه نیز مشخص شد گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

در دقیقه 73 بالاخره رئال مادرید گل دوم را وارد دروازه ایبار کرد. حرکت فوق العاده وینیسیوس جونیور از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه سر کریم بنزما همراه شد تا نتیجه تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه نیز رئال‌مادرید کار را کنترل کرد تا بازی با همان دو گل به سود این تیم خاتمه پیدا کند و شاگردان زین الدین زیدان موقتاً جای بارسلونا را در رده دوم جدول بگیرد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone