دوشنبه 16 فروردین 1400
بولونیا 0-1 اینتر: قهرمانی نزدیک‌تر شد

بولونیا 0-1 اینتر: قهرمانی نزدیک‌تر شد
اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 بولونیا را شکست بدهد.

در روزی که میلان و یوونتوس مقابل حریفان متوقف شدند، اینتر موفق شد با تک گل روملو لوکاکو مقابل بولونیا به برتری برسد و فاصله در صدر جدول را با یک بازی کمتر، به 8 امتیاز افزایش بدهد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 17 بود که روی یک ضربه آزاد، کریستین اریکسن می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه بولونیا به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد، روی یک ضدحمله، سانسونه می توانست بولونیا را پیش بیندازد اما ضربه او از بالای دروازه اینتر به خارج رفت و این خشم سینیشا میهایلوویچ را به همراه داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 31، سرانجام این روملو لوکاکو بود که قفل دروازه میزبان را باز کرد. روی ارسال دیدنی باستونی از سمت چپ بود که لوکاکو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه بولونیا را باز کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اینتر بودند که به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 36، روی یک ضربه کرنر، ضربه سر رانوکیا می توانست به گل دوم اینتر تبدیل شود اما ضربه سر از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که حملات خطرناک تری روی دروازه اینتر داشت و چیزی نمانده بود که در وقت های تلف شده این نیمه، سوریانو روی کرنر سانسونه کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او نیز به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را بولونیا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی حملات خطرناک تری روی دروازه اینتر داشت اما این اینتری ها بودند که در دقیقه 51 می توانستند به گل دوم برسد ولی ضربه خطرناک لائوتارو مارتینز به تیر دروازه بولونیا برخورد کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که به حملات شان ادامه دادند و در دقایق 57 رانوکیا باز هم صاحب موقعیت شد ولی بار دیگر ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، سانسونه موقعیت دیگری به دست آورد اما ضربه او هم از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه ها ایجاد شد اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و در نهایت بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone