دوشنبه 16 فروردین 1400
لایپزیش 0 - 1 بایرن؛ تکلیف این فصل هم روشن شد

لایپزیش 0 - 1 بایرن؛ تکلیف این فصل هم روشن شد
بایرن مونیخ در دیداری حساس با یک گل لایپزیش را شکست داد.

بایرن مونیخ در شبی که رابرت لواندوفسکی را در اختیار نداشت، با تک گل لئون گورتزکا لایپزیش را شکست داد و با هفت امتیاز برتری در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 18 و در گوشه محوطه برای سابیتزر ایجاد شد، اما ضربه والی او از بالای دروازه بایرن به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی ریباند یک ارسال بود که اریک چوپو موتینگ فرصت خوبی برای زدن گل اول بایرن مونیخ داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 37 بایرن مونیخ به گل اول دست یافت. ارسال به بیرون و زمینی توماس مولر با ضربه محکم و دقیق لئون گورتزکا از دروهن محوطه همراه بود و بایرن مونیخ به گل اول رسید.

لحظاتی بعد این بار لروی سانه با یک ضربه والی و تماشایی از پشت محوطه لایپزیش دروازه این تیم را تهدید کرد، اما ضربه او با عکس العمل خوب گولاسچی همراه شد.

در دقیقه 43 این بار اریک چوپو موتینگ روی ارسال جاشوا کیمیچ از روی نقطه کرنر و با ضربه سر می توانست دروازه را باز کند، اما گولاسچی این توپ را جمع کرد تا نیمه نخست در نهایت با برتری 0-1 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم سابیتزر با نفوذ درون محوطه فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او در حالتی نامتعادل دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 52 و با حرکت جاستین کلایورت از سمت راست لایپزیش تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه زمینی دنی اولمو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد و روی اشتباه عجیب نیکلاس سوله بود که باز هم دنی اولمو صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی او از سمت چپ با اختلاف کمی به بیرون زمین رفت. دقایقی بعد سابیتزر از پشت محوطه با ضربه ای تماشایی تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما مانوئل نویر با عکس العملی فوق العاده دروازه بایرن را نجات داد.

در دقیقه 78 این توماس مولر بود که با حرکتی فنی از سمت راست محطه می توانست دروازه لایپزیش را باز کند، اما ضربه او از زاویه ای بسته با مهار گولاسچی همراه شد. در لحظات پایانی ضربه زمینی چوپو موتینگ در اختیار گولاسچی قرار گرفت تا بایرن با همان یک گل لایپزیش را شکست دهد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone