چهارشنبه 18 فروردین 1400
بازیکن مورد علاقه مسی در آستانه جدایی از بارسلونا

بازیکن مورد علاقه مسی در آستانه جدایی از بارسلونا
ری ماناج، بازیکن تیم دوم بارسلونا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

حدود دو سال قبل بود که ری ماناج با تیم دوم بارسلونا در سن 22 سالگی به توافق رسید و به امید راهیابی به تیم اول در ادامه راه با این تیم قرارداد امضا کرد. ری ماناج در این مدت عملکرد قابل توجهی داشته و مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است و به نظر می رسد باشگاه بارسلونا نیز با فروش این بازیکن در فصل تابستان پیش رو مشکلی ندارد.

جالب اینجاست ری ماناج را بازیکن مورد علاقه لیونل مسی می دانند و کاپیتان بارسلونا علاقمند به حضور این بازیکن 24 ساله در تیم اصلی است. لیونل مسی او را بهترین مهاجم تیم دوم باشگاه دانسته و در اوایل این فصل به رسانه های آرژانتین گفت: "من سبک بازی ری ماناج را دوست دارم، او یک بازیکن تکنیکی و آماده عالی برای پست شماره 9 است."

ری ماناج در حال حاضر در تلاش برای کمک به تیم دوم بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ سگوندا است و از طرفی اگر برای تیم اول به میدان برود، دیگر شرایط بازی در تیم دوم را نخواهد داشت. همچنین ری ماناج تصور می کند شانسی برای حضور ثابت در ترکیب تیم اصلی نخواهد داشت و به همین دلیل قصد دارئد در 24 سالگی چالش های جدیدی را تجربه کند. اخبار حاکی از پیشنهادات تابستانی از ایتالیا و آلمان برای این بازیکن بوده و احتمال جدایی ری ماناج از بارسلونا افزایش یافته است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone