چهارشنبه 18 فروردین 1400
بارسلونا 1-0 وایادولید

بارسلونا 1-0 وایادولید
بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 وایادولید را شکست بدهد و به یک امتیازی اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا برسد.

شاگردان رونالد کومان در این دیدار برای رسیدن به سه امتیاز حسابی به زحمت افتادند و در نهایت به لطف گل دقیقه 90 عثمان دمبله توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

بازی همانطور که انتنظار می رفت با برتری بارسا آغاز شد اما اولین موقعیت جدی بازی را تیم میهمان در دقیقه 9 ایجاد کرد ولی ضرب سر خطرناک کودرو به تیر دروازه تراشتگن برخورد کرد.

در ادامه بازیکنان بارسا کاملا بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 16، روی یک ضربه آزاد، این لیونل مسی بود که خطرساز شد اما ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با حملات و بارسا و دفاع فشرده وایادولید دنبال شد و هرچه به دقیقه 30 نزدیک می شدیم، از تب و تاب بازی هم کاسته می شد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند تا اینکه در وقت های تلف شده، چیزی نمانده بود که پِدری قفل دروازه حریف را باز کند اما شوت راه دور او با دخالت ماسیپ به تیر دروازه برخورد کرد و این فرصت هم از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما دفاع پرتعداد بازیکنان وایادولید مانع از ایجاد موقعیت می شد. در دقیقه 57، اولاسا با یک شوت از راه دور شانس‌اش را برای باز کردن دروازه بارسا امتحان کرد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد بارسا تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما بعد از اینکه ماسیپ ضربه دمبله را برگشت داد، ضربه سر آنتوان گریزمان هم با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با ورود ترینکائو و مارتین برایتویث حملات بارسا شدت گرفت اما باز هم این بازیکنان وایادولید بودند که با دفاع چند لایه، کمترین موقعیتی را در اختیار حریف قرار نمی دادند. تا اینکه در دقیقه 79، تکل از پشت اسکار پلانو روی عثمان دمبله، با کارت قرمز داور همراه شد و شرایط را برای بارسا راحت تر کرد.

فشار حملات بارسا لحظه به لحظه بیشتر شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 90، دمبله کار را تمام کرد. روی ارسال فرانکی دی یونگ از سمت راست، توپ با ضربه سر آرائوخو روی تیر دوم به دمبله رسید و او هم با یک شوت محکم از زاویه ای نه چندان مساعد دروازه ماسیپ را باز کرد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 1-0 به سود بارسا به پایان رسید.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone