پنجشنبه 19 فروردین 1400
اینتر امیدوار به بازگشت ایکاردی به ایتالیا

اینتر امیدوار به بازگشت ایکاردی به ایتالیا
انتقال مائورو ایکاردی به تیمی از سری آ به سود اینتر خواهد بود.

تابستان دو سال قبل بود که مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی و 27 ساله بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از اینتر جدا شده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. علیرغم شروعی درخشان در پاریس، اوضاع برای مائوریتو در یک سال اخیر خوب پیش نرفته و او جایگاه ثابت خود را در پاری سن ژرمن از دست داده تا اخباری در مورد احتمال جدایی این بازیکن و بازگشت او به سری آ منتشر شود.

یوونتوس سالهاست در تلاش برای جذب مائورو ایکاردی بوده و هر سال شایعاتی در مورد احتمال رقم خوردن این انتقال جنجای مطرح می شود. همچنین میلان، رم و ناپولی دیگر تیم های ایتالیایی خواهان مائوریتو هستند و احتمال بازگشت او به سری آ وجود دارد. اما نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد بازگشت مائورو ایکاردی به ایتالیای از نظر مالی به سود باشگاه اینتر بوده و باعث واریز شدن 15 میلیون یورو به حساب این باشگاه می شود.

پپ ماروتا هنگام فروش مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن بندی در قرارداد او گنجانده که ر صورت رفتن این بازیکن به تیمی از سی آ، تیم خواهان باید 15 میلیون یورو نیز به اینتر پرداخت کند. در واقع در آن مقطع این اقدام برای جلوگیری از انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس و افزایش جنجال ها بوده، اما حالا و در این شرایط دشوار مالی بعد از شیوع ویروس کرونا، این رقم می تواند بخشی از مشکلات مالی اینتر در تابستان پیش رو را حل بکند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone