جمعه 20 فروردین 1400
پوستر بزرگ کیلیان امباپه در رختکن بارسلونا!

پوستر بزرگ کیلیان امباپه در رختکن بارسلونا!
بازیکنان بارسلونا با ورود به رختکن، به یکباره متوجه تصویر عجیبی از کیلیان امباپه شدند.

به نقل از اکیپ، هر تیمی که برابر پی اس جی قرار می گیرد بدون شک برای مهار ستاره های بزرگش نیمار و کیلیان امباپه برنامه های خاصی را تدارک می بیند. به خصوص کیلیان امباپه که با سرعت بالا و گریزهایش یک آزار دائمی برای هر حریفی محسوب می شود. می توانید این را از مدافعان بارسا سوال کنید که در دو بازی رفت و برگشت 4 بار مغلوب این بازیکن شدند.

کیلیان امباپه که در یکی دو هفته اخیر و به خصوص پس از شکست پی اس جی از لیل و تساوی فرانسه برابر اوکراین مورد انتقاد رسانه های فرانسوی قرار داشت، شب گذشته توانست در زمین بایرن مونیخ دو گل بزند و یک تنها باعث پیروزی 2-3 تیمش برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان شود.

امباپه در یک هشتم نهایی نیز در بازی رفت برابر بارسا در نوکمپ هت تریک کرد و در بازی برگشت نیز یک گل دیگر زد تا نقش اول را در حذف بارسلونا ایفا کرده باشد.

طبق ادعای اکیپ، رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا تاکید زیادی روی مهار امباپه داشت؛ به طوری که در روزهای منتهی به بازی رفت برابر پی اس جی، تصویر بزرگی از امباپه را در رختکن تیم نصب کرده بود و با بازیکنانش در مورد راه های مهار او حرف می زد اما امباپه در هر صورت توانست زهر خود را به بارسا بریزد.

در واقع پلان آنتی امباپه کومان جواب نداد و او شاهد حذف تلخ تیمش برابر پاریسی ها بود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone