جمعه 20 فروردین 1400
یوونتوس ۲-۱ ناپولی

یوونتوس ۲-۱ ناپولی
یوونتوس موفق شد در یک بازی دشوار با نتیجه 2-1 ناپولی را شکست دهد.

یوونتوس بحران زده امشب در چارچوب مسابقه عقب افتاده از هفته سوم سری آ میزبان ناپولی بود که در پایان جدال دو تیم با نتیجه 2-1 به سود میزبان تمام شد.

یوونتوس کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی توسط فدریکو کیه زا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ناپولی راهی کرنر شد.

یوونتوس بالاخره در دقیقه 13 گل برتری را به ثمر رساند. حرکت فوق العاده فدریکو کیه زا و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده کریستیانو رونالدو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 38 کوادرادو حرکت خوبی را از جناح راست ترتیب داد و در حالی که می توانست کریستیانو رونالدو را در موقعیتی خوب صاحب توپ کند، تصمیم به شوتزنی گرفت اما ضربه او توسط مرت مهار شد.

در دقیقه 40 ناپولی یک موقعیت خطرناک روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد اما ضربه لورنزو اینسینیه با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه جان‌لوئیجی بوفون به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تک گل کریستیانو رونالدو به سود یوونتوس تمام شود.

در دقیقه 48 اولین موقعیت مهم نیمه دوم توسط ناپولی خلق شد اما ضربه دی لورنزو در مصافی تقریباً تک به تک توسط جان‌لوئیجی بوفون مهار شد.

در دقیقه 53 آلوارو موراتا روی یک ضد حمله فوق العاده خوان کوادرادو را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خوب با بی دقتی به بیرون رفت.

در دقیقه 59 باز هم درخشش فوق العاده بوفون مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد. حرکت خوب لورنزو اینسینیه و ضربه او توسط دروازه‌بان باتجربه یوونتوس به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 73 پائولو دیبالا که پس از سه ماه مصدومیت به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود با یک ضربه دقیق دروازه ناپولی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 90 خطا روی ویکتور اوسیمن باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لورنزو اینسینیه پشت توپ ایستاد و دروازه بوفون را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا یونتوس به یک برد مهم دست پیدا کند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone