جمعه 20 فروردین 1400
اینتر ۲-۰ ساسولو

اینتر ۲-۰ ساسولو
اینتر موفق شد با نتیجه 2-1 از سد ساسولو عبور کند.

صدرنشین رقابت های سری آ امشب در چارچوب هفته بیست و هشتم میزبان ساسولو بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

مطابق انتظار بازی با تسلط اینتر آغاز شد و این تیم توانست خیلی زود به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 10 ارسال اشلی یانگ که بر روی دروازه با ضربه سر استادانه روملو لوکاکو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

بعد از گلی که اینتر به ثمر رساند، ساسولو توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی می توانست در دقیقه 41 به گل تساوی دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود نراتزوری خاتمه پیدا کند.

اینتر که در لحظات پایانی نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، کار را در 45 دقیقه دوم بهتر آغاز کرد تا اینکه در دقیقه 67 توسط ستاره آرژانتینی خود به گل دوم دست یافت. ضربه لائوتارو مارتینز به گوشه دروازه ساسولو رفت تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 85 ساسولو توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بعد از یک کش و قوس ترائوره ضربه غیرقابل مهاری روانه دروازه اینتر کرد تا نتیجه 2-1 شود.

در ادامه مسابقه نیز تغییر در نتیجه حاصل نشد تا اینتر به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند و یک گام دیگر به فتح اسکودتو در این فصل نزدیک تر شود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone