یکشنبه 22 فروردین 1400
زلاتان توهین کرد و اخراج شد!

زلاتان توهین کرد و اخراج شد!
ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان ایتالیا در شبی که برای تیمش یک گل هم ساخت، در حوالی دقیقه 60 از بازی اخراج شد تا شاگردان پیولی ده نفره بازی را به پایان ببرند.

شاگردان پیولی در شرایطی دقایقی قبل توانستند با حساب سه بر یک از سد پارما در مصافی خارج از خانه بگذرند که در این مسابقه یک حاشیه جنجالی رخ داد؛ زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلانی‌ها که ساعتی پیش پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان خبر از تمدید قرارداد او با روسونری برای یک فصل دیگر داد، از زمین مسابقه اخراج شد.

او که گل اول تیمش را در دقیقه 8 برای ربیچ ساخت و خیلی زود زمینه‌ساز پیروزی شاگردان پیولی شد، تا دقیقه 60 نمایش خوب و موثری در ترکیب میلانی‌ها داشت اما یک اتفاق باعث اخراج او شد؛ گپ و گفت زلاتان با داور مسابقه که گویا با لحنی توهین‌آمیز بوده و فابیو مارسکا با کارت قرمز مستقیم ستاره میلان را از زمین بازی اخراج شد تا در خانه حریف، میلانی‌ها 10 نفره سی دقیقه پایانی را دنبال کنند.

در غیاب زلاتان، یک گل سهم پارمایی‌ها شد و در ادامه گل سوم میلان به ثمر نشست؛ با این کارت قرمز جنجالی، ابراهیموویچ به صورت قطعی جدال هفته آینده مقابل جنوا را از دست داد و مشخص نیست در صورت اثبات توهین او به داور و گزارش فابیو مارسکا از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا چه محرومیتی در انتظار ستاره سوئدی میلان خواهد بود.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone