یکشنبه 22 فروردین 1400
کناره‌گیری تنها‌ رقیب پرز از انتخابات رئال مادرید

کناره‌گیری تنها‌ رقیب پرز از انتخابات رئال مادرید
انریکه ریکلمه اعلام کرد برای ریاست باشگاه رئال مادرید کاندید نخواهد شد.

چندی پیش گفته شد که انریکه ریکلمه، تاجر 32 ساله قصد دارد در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید کاندید شود و حتی او در مصاحبه ای برنامه های خود را نیز ارائه داد؛ وعده های نظیر بازگرداندن کریستیانو رونالدو، جذب بازیکنان بزرگ، حضور یورگن کلوپ روی نیمکت کهکشانی ها و...

با این حال ریکلمه امروز طی بیانیه ای اعلام کرد که از کاندیداتوری انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید کنار کشیده است. او معتقد است که مهلت فراخوان برای انتخابات باعث شده که برنامه هایش به هم بریزد و فرصت کافی برای ارائه نامزدی و راه اندازی کمپین های مورد نظر خود را نداشته باشد.

البته انریکه ریکلمه تاکید کرده که این چالش هرگز برای او به پایان نرسیده و در واقع رقابت برای حضور در راس باشگاه رئال مادرید را به تعویق انداخته است. این بدان معناست که ریکلمه تایید کرده که در انتخابات بعدی دوباره برای پست ریاست باشگاه اسپانیایی خواهد جنگید.

گفتنی است مهلت اعلام کاندیداتوری برای ریاست باشگاه رئال مادرید فردا، 12 آوریل پایان می یابد و در حال حاضر فلورنتینو پرز تنها کسی است که در آن ثبت نام کرده است. در واقع اگر تا فردا کسی کاندید نشود فلورنتینو پرز به عنوان رئیس رئال مادرید به کارش ادامه خواهد داد.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone