دوشنبه 23 فروردین 1400
اینتر 1-0 کالیاری

اینتر 1-0 کالیاری
اینتر در یک بازی دشوار توانست تیم ته جدولی کالیاری را با یک گل شکست دهد.

اینتر که از 29 بازی با 71 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار داشت، امروز میزبان کالیاری رده 18 بود. کالیاری برای فرار از سقوط می جنگید و اینتر هم برای بازگرداندن فاصله با میلان رده دومی به 11 امتیاز، باید از این بازی با پیروزی خارج می شد.

اینتر دقیقه 11 بازی با شوت کریستین اریکسن می توانست به گل اول برسد اما ویکاریو گلر کالیاری که اولین بازی اش در سری آ را انجام می داد، با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

شش دقیقه بعد اینتر به گل رسید. روی پاس روملو لوکاکو این الکسیس سانچز بود که گلزنی کرد ولی کمک داور پرچم زد و آفساید توسط وی ای آر نیز تایید شد.

در ادامه ضربه متئو دارمیان را گلر کالیاری برگشت داد تا اینتر به گل نرسد. کالیاری در نیمه اول یک موقعیت داشت که روی شوت از راه دور راجا ناینگولان بود و راهی به دروازه پیدا نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

اینتر نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و دقیقه 55 روی شوت از راه دور عالی اریکسن می توانست به گل برسد ولی ویکاریو به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

ویکاریو دقیقه 60 شوت زمین نه چندان محکم پای راست روملو لوکاکو را هم درازکش مهار کرد.

دقیقه 68 روی ارسال کرنر ضربه سر دی فرای به تیر افقی برخورد کرد و راهی اوت شد.

حملات اینتر بالاخره دقیقه 77 جواب داد. پاس عرضی زیبای اشرف حکیمی را متئو دارمیان در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا بازی 1-0 شود.

کالیاری در دقایق پایانی فشار وخشتناکی را به اینتر وارد کرد ولی در نهایت میزبان با همان یک گل برنده شد و فاصله اش با میلان را به 11 امتیاز افزایش داد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone