پنجشنبه 2 بهمن 1399
آگسبورگ 0-1 بایرن: باواریایی‌های خوش‌شانس

آگسبورگ 0-1 بایرن: باواریایی‌های خوش‌شانس

بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آگسبورگ، جایگاهش در صدر جدول بوندس لیگا را قطعی کرد.

در شبی که تیم میزبان در دقایق پایانی به یک ضربه پنالتی را از دست داد، بایرن مونیخ با تک گل روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید و با 39 امتیاز، در صدر جدول جای گرفت.

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که اشتباه ژروم بواتنگ نزدیک بود کار دست بایرنی ها بدهد اما حضور به موقع داوید آلابا، دروازه باواریایی ها را نجات داد.

در ادامه این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند؛ ولی در دقیقه 12 بود که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. برخورد توپ به دست ریس آکسفورد در محوطه جریمه آگسبورگ باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بایرن بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و حملات شان روی دروازه میزبان را ادامه دادند و می توانستند در دقیقه 23 توسط سرژ گنابری به گل دوم برسند اما واکنش عالی گیکیه‌ویچ، دروازه آگسبورگ را نجات داد؛ توپ برگشتی را هم توماس مولر به بیرون زد.

سه دقیقه بعد، بازیکنان آگسبورگ اعتقاد داشتند که بعد از ضربه رانی خدیرا در محوطه جریمه بایرن به دست لوکاس هرناندز برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 38، بار دیگر گیکیه‌ویچ به کمک آگسبورگ آمد و با یک دابل سیو عالی، ضربه گنابری و لواندوفسکی را دفع کرد.

در دقایق پایانی باز هم بر شدت حملات بایرن افزوده شد و در دقیقه 43، چیزی نمانده بود که لواندوفسکی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد روی ارسال گورتسکا، صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه سر او هم راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد کنند.

در ادامه بایرنی ها بازی را در دست گرفتند اما آنها نیز برخلاف نیمه اول، در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75، آگسبورگ صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی خطای هند پاوارد در محوطه جریمه بایرن، داور یک ضربه پنالتی هم برای میزبان اعلام کرد.

فینبوگاسون پشت ضربه قرار گرفت اما علی رغم فریب دادن نویر، توپ را به تیر دروازه کوبید تا بهترین موقعیت آگسبورگ برای به تساوی کشیدن بازی از بین برود.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش کردند تا به گل های بعدی برسند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 1-0 بایرن به پایان رسید.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone