پنجشنبه 2 بهمن 1399
دژان لوورن : لیورپول بیشتر دلتنگ من است

دژان لوورن: لیورپول بیشتر دلتنگ من است، تا من دلتنگ آن ها
دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول می‌گوید هرگز از ترک این پشیمان نیست.

مدافع اهل کروات در ماه آگوست و بعد از شش فصل حضور در لیورپول و انجام 185 مسابقه برای این تیم در همه مسابقات، از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شد و به زنیت سن پترزبورگ پیوست. او حالا به یک مهره اصلی در تیم روسیه ای تبدیل شده و نمایش های خوبی در ترکیب این تیم ارائه داده است.

با این حال تیم یورگن کلوپ در این فصل به شدت از کمبود مدافع رنج می‌برد. ویرژیل فن دایک در ابتدای فصل دچار یک مصدومیت شدید شد و تا اواخر فصل دور از میادین خواهد بود. این در حالی است که جو گومز نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو وضعیت مشابهی دارد.

دژان لوورن، مدافع سابق قرمزها حالا در مصاحبه ای صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و می‌گوید: " نه، من از ترک لیورپول پشیمان نیستم و هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم. فصل گذشته که بازی نکردم ناراحت شدم، اما اکنون همه چیز فرق کرده است. لیورپول بیشتر دلتنگ من است، تا من دلتنگ آن ها. یورگن کلوپ این را می داند زیرا ما با یکدیگر صحبت کرده‌ایم. او اخیراً برای من نوشت ما دلتنگ تو هستیم."

لوورن درباره یورگن کلوپ: " کلوپ بازیکنان را به چالش می کشد تا سخت کار کنند.به همین دلیل است که می خواهم به همه بگویم فرقی نمی کند مقابل آرسنال تولا، لاتزیو یا بوروسیا دورتموند بازی کنید؛ شرایط باید یکسان باشد. این همان چیزی است که من در لیورپول آموختم. فقط در برابر چلسی و منچستریونایتد نیست که باید بیشترین تلاش خود را ارائه دهید. شما باید در حفظ سطح بالای خود تداوم داشته باشید. در زنیت هم من اینگونه هستم و دوست دارم این موضوع را به نسل جوان انتقال دهم."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone