چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات کاربران ( 0 )
کاپشنی که برای مربی الهلال دردسرساز شد!

کاپشنی که برای مربی الهلال دردسرساز شد!
هواداران النصر با اعتراض شدید در فضای مجازی، خواستار جلوگیری از حضور یک مربی عربستانی در کادرفنی جدید الهلال شدند.

مدیران الهلال پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم گرفتند تا روجریو میکال سرمربی خود را از کار برکنار کنند و در این راستا، ژوزه مورایس مربی سابق چونبوک موتورز و دستیار مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

مورایس پس از انتخاب به عنوان سرمربی الهلال، با اعضای کادرفنی خود وارد عربستان شد و البته او تصمیم گرفت تا یک مربی عربستانی را نیز به کادرفنی خود اضافه کند. عبداللطیف الحسینی فردی است که قرار است به عنوان دستیار در کنار مورایس حضور داشته باشد. این مربی پرتغالی 14 سال پیش که هدایت باشگاه الحزم عربستان را برعهده داشت، با این الحسینی همکاری کرده بود و حالا مورایس پس از حضور مجدد در این کشور تصمیم گرفت یکبار دیگر همکاری اش با عبداللطیف الحسینی را از سر بگیرد.

اما این انتخاب مورایس در عربستان با جنجال های زیادی همراه شد. مطابق با قوانین فوتبال عربستان، یک مربی نمی تواند در طول یک فصل هدایت 2 تیم را برعهده بگیرد. اتفاقی که چند ماه پیش برای الاهلی رخ داد و آنها پیش از مصاف با استقلال، با یوسف عنبر به عنوان سرمربی جدید قرارداد امضا کردند ولی از آنجایی که او در ابتدای فصل هدایت تیم البکیریة را برعهده گرفته بود، قادر به همراهی الاهلی نبود و به همین دلیل مدیران این تیم به سراغ لارنسیو ریجکمپ رفتند.

حالاو پس از چند ماه، مجددا این باشگاه دسته یکی در عربستان جنجال ساز شد. سعود الصرامی خبرنگار نزدیک به باشگاه النصر با انتشار عکسی از دستیار جدید مورایس اعلام کرد که عبداللطیف الحسینی به دلیل اینکه در زمستان عضوی از کادرفنی باشگاه البکیریة بوده است، حق حضور در الهلال را ندارد. این خبرنگار به عکسی استناد کرد که الحسینی را با کاپشنی بر روی نیمکت ذخیره ها نشان می دهد که لوگوی باشگاه دسته اولی البکیریة بر روی آن درج شده است.

پس از این اتفاق، جنجال هایی در فضای مجازی عربستان به راه افتاد و هواداران النصر حضور عبداللطیف الحسینی در کادرفنی جدید الهلال را مغایر با قوانین و مقررات فوتبال عربستان می دانستند. اما الحسینی در مصاحبه ای هرگونه حضور در کادرفنی البکیریة را رد و اعلام کرد وی تنها در یکی از جلسات آموزشی باشگاه حضور داشته و هیچ گاه عضوی از کادرفنی البکیریة نبوده است.

عبداللطیف الحسینی اعلام کرد او تنها به دلیل سرمای هوا مجبور شده است کاپشن یکی از اعضای باشگاه را بر تن کند. روزنامه الیوم عربستان نیز در گزارشی اعلام کرد که این مربی جزوی از کادرفنی البکیریة نبوده و مشکلی برای همراهی الهلال نخواهد داشت هر چند که باید تا اعلام تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان در این زمینه منتظر ماند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone