یکشنبه 7 فروردین 1401
ستاره PSG دست به یک اقدام تحسین برانگیز زد

ستاره PSG دست به یک اقدام تحسین برانگیز زد

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن، در راستای کمک به اوکراینی‌های جنگ زده یک اقدام جالب توجه انجام داده است.
قطعا جنگ یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی است که در دنیا رخ می‌دهد. طی هفته های گذشته بود که روسیه حملات نظامی خود را علیه اوکراین آغاز کرد و این موضوع کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد. اکثر قریب به اتفاق اخبار درباره همین مسئله است.

اخیرا بسیاری از چهره‌های شناخته شده حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرده و آرزو کرده‌اند که این اتفاقات تلخ هر چه سریع‌تر به پایان برسد. جهان ورزش و افراد مشهور آن و البته چهره‌های سرشناس فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و خواهان پایان یافتن هر چه سریع‌تر این جنگ شده‌اند.

در همین راستا اکنون مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که دروازه بان کاستاریکایی پاری‌سن ژرمن یعنی کیلور ناواس در راستای کمک به اوکراینی های جنگ زده دست به یک اقدام تحسین برانگیز و فوق‌العاده زده است.

بر اساس گزارش مارکا کیلور ناواس گروهی متشکل از 30 پناهنده اوکراینی را در خانه خود در پاریس به طور موقت اسکان داده است. دروازه بان کاستاریکایی همچنین برای آنها غذا، لباس و سینمای خانگی تهیه کرده تا نشان دهد که از چه شخصیت فوق العاده ای برخوردار است.

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone