پنجشنبه 16 دی 1400
جریمه نکونام به خاطر مصاحبه علیه دکتر بیژن

جریمه نکونام به خاطر مصاحبه علیه دکتر بیژن
سرمربی تیم فولاد خوزستان از سوی کمیته انضباطی با جریمه 5 میلیون تومانی مواجه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکم خود درباره صحبت های جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی از هفته نهم لیگ برتر را صادر کرد.

در حکم کمیته انضباطی علیه نکونام آمده است:‌«با اعلام کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی به جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه انتهای بازی با نساجی مازندران، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده، تخلف سرمربی تیم فولاد خوزستان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 93 و 94 این مقررات به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

سرمربی فولاد بعد از مسابقه با نساجی به نحوه قضاوت بیژن حیدری داور مسابقه انتقاد کرد. او گفته بود: «قضاوت حیدری نکته تاریک بازی بود. بعد هم که اعتراض می‌کنیم، می‌خندند. قضاوت در ایران خیلی راحت است زیرا تا حرف می‌زنیم اخطار می‌دهند و محروم می‌کنند. کسی هم نیست این اخطارها را نقد کند. فوتبال ما همین است و اعتراض ما به جایی نمی‌رسد و باید ادامه دهیم اما قطعاً یک فکری به حال وقت تلف کردن تیم‌ها در ورزشگاه شهدای فولاد می‌کنم. بازی مساوی باشد، تیم‌ها به‌صورتی مقابل ما بازی می‌کنند که می‌مانیم چه کار کنیم.»

به همین خاطر کمیته انضباطی که قبلا هم هشدار داده بود با مربیانی که علیه داور صحبت کنند، برخورد می‌کند امروز نکونام را با جریمه 5 میلیون تومانی مواجه کرده است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone