چهارشنبه 22 دی 1400
یرزی دودک: من شاهد توهین مسی به په‌په و راموس بودم

یرزی دودک: من شاهد توهین مسی به په‌په و راموس بودم
یزری دودک، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، ادعا کرد که لیونل مسی در یکی از دیدارهای ال‌کلاسیکو به سرخیو راموس و په‌په توهین کرده است.

دودک نیز به جمع فوتبالیست‌هایی پیوسته که پس از پایان دروان فوتبال، اقدام به انتشر زندگینامه خود می‌کنند و روایت جدیدی از اتفاقات را شرح می‌دهند که فوتبال‌دوستان تا آن روز از آنها مطلع نبودند.

این بار دودک تصمیم گرفته که درباره لیونل مسی و رفتاری که این بازیکن در زمین و خصوصا در دیدارهای حساس دارد صحبت کند.

او با اشاره به دیدار حساس و پر تنشی که ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا هدایت رئال مادرید و بارسلونا را به عهده داشتند نوشت:« همه چیز بسیار تحریک کننده و با سوتفاهم همراه شد، درست همانطور که بارسلونا و گواردیولا رفتار می‌کردند. من دیدم که مسی کلمات بسیار وقیحانه و نادرستی را خطاب به په‌په و راموس مطرح کرد. حرف‌هایی که هرگز نمی‌توانید تصور کنید فردی مانند او که بسیار خوب و آرام به نظر می‌رسد به زبان بیاورد.»

دودک در فاصله سال‌های 2001 تا 2007 در لیورپول توپ می‌زد و پس از آن به رئال مادرید آمد تا سه فصل نیز در سانتیاگو برنابئو حضور داشته باشد. او در این باشگاه همیشه دروازه‌بان دوم بود و پشت سر ایکر کاسیاس قرار داشت.

او همیشه از احترام و حمایت هواداران رئال برخوردار بود اما در کتابش به دو نفر از بزرگترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نیز تاخته است. دودک نوشته:« رائول گونزالس بسیار مغرور بود اما در آخر می‌توان گفت که فردی عادی بود. رونالدو نیز فقط خودش را می‌دید، با این حال به شکلی باورنکردنی رقابت‌جو بود و ذاتا یک قهرمان به حساب می‌آمد.»

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone