یکشنبه 21 دی 1399
ریوالدو و هشدار جدی به بارسلونا در مورد پدیده جوان

ریوالدو و هشدار جدی به بارسلونا در مورد پدیده جوان

هواداران بارسلونا می دانند که با نزدیک شدن به پایان فصل احتمال جدایی لیونل مسی از این باشگاه نیز افزایش پیدا می‌کند. فوق ستاره آرژانتینی در تابستان تلاش زیادی برای جدایی از بلوگرانا انجام داد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد؛ با این حال قرارداد مسی چند ماه دیگر به پایان می رسد و اصلا بعید نیست که فصل آینده او را با پیراهنی به جز بارسا مشاهده کنیم.

یکی از بازیکنانی که در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در ترکیب بارسلونا از خود ارائه داده پدری گونزالس بوده است؛ تا جایی که حتی بسیاری از او به عنوان جانشین لیونل مسی یاد می‌کنند اما ریوالدو معتقد است که نباید بیش از حد به این بازیکن جوان فشار وارد شود.

ریوالدو در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " پدری تنها 18 سال سن دارد و شروع فشار بی اندازه به او عجیب است. او نیاز به پیشرفت و یادگیری دارد تا در آینده به یکی از بازیکنان بزرگ باشگاه تبدیل شود. خصوصیات عالی او غیرقابل انکار است و در حال حاضر شایعاتی مبنی بر حضور او در یورو 2021 در ترکیب اسپانیا وجود دارد که تایید می کند او توانایی بالایی دارد.

اما پدری هنوز خیلی جوان است و بارسلونا باید مراقب باشد که توجهات بیش از حد به سمت او جلب نشود. او باید به پیشرفت خود ادامه دهد و همچنین در رقابت‌های بزرگتری نسبت به لالیگا مانند لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد. این می‌تواند آخرین فصل لیونل مسی در بارسلونا باشد بنابراین پدری می‌تواند فصل آینده نقش پر رنگ تری در تیم داشته باشد. با این وجود در حال حاضر او باید به روند عادی خود ادامه دهد و هنگامی که رونالد کومان از او استفاده می‌کند تنها فوتبال خودش را ارائه دهد."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone