دوشنبه 13 فروردین 1403
ایگور آکینفیف

ایگور آکینفیف

ایگور آکینفیف یک فوتبالیست حرفه ای روسی است که در 8 آوریل 1986 در ویدنویه، اتحاد جماهیر شوروی به دنیا آمد. او به عنوان دروازه بان برای زسکا مسکو و تیم ملی روسیه بازی می کند و همچنین کاپیتان هر دو تیم است.
پدرش او را در چهار سالگی به مدرسه ورزشی زسکا فرستاد. او از آن زمان برای آنها دروازه بانی کرده است. او همچنین بخشی از تیم زسکا مسکو بود که آنها قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان روسیه در سال 2002 شدند.
ایگور برای اولین بار در آوریل 2004 در بازی دوستانه مقابل نروژ برای تیم ملی فوتبال روسیه انتخاب شد. او سومین بازیکن جوانی بود که برای روسیه به میدان رفت و جوانترین بازیکن تاریخ فدراسیون روسیه شد. او بلافاصله در تیم روسیه برای یوفا یورو 2004 به عنوان گزینه سوم برای دروازه بان معرفی شد.

در سال 2011، آکینفیف کاپیتان مسکو بود و پنجمین قهرمانی خود را در جام روسیه به دست آورد. در فصل 13-2012، آنها اولین قهرمانی خود در لیگ برتر روسیه را پس از هفت سال به دست آوردند که تحت کاپیتانی ایگور نیز قرار گرفت. او همچنین به خاطر این عملکرد به عنوان "فوتبالیست سال روسیه" انتخاب شد. او همچنین عناوین بعدی جام روسیه و لیگ برتر روسیه را در فصل بعد برای آنها به ارمغان آورد.
در سال 2007، آکینفیف به دلیل مصدومیت زانو مجبور شد از میادین دور بماند. این امر او را از لیگ برتر روسیه در سال 2007 دور نگه داشت و در نتیجه، زسکا فصل را با رتبه سوم لیگ به پایان رساند.

 

ایگور آکینفیف

 

ایگور آکینفیف اولین فوتبال باشگاهی خود را در سال 2003 با زسکا مسکو انجام داد و از آن زمان تاکنون برای آنها بازی می کند. او اولین بازی حرفه ای خود را در سن 16 سالگی در بازی مقابل اف سی کریلیا سووتوف سامارا انجام داد. آکینفیف یک ضربه پنالتی را مهار کرد و همچنین رکورد 2-0 مسکو را حفظ کرد.

از آن زمان، او در بیش از 500 مسابقه برای آنها ظاهر شده است. او همچنین شش قهرمانی در جام حذفی روسیه، شش عنوان قهرمانی در لیگ برتر روسیه و یک جام یوفا در سال 2005 با آنها کسب کرده است.
اولین قهرمانی او با آنها در سال 2003 در قالب اولین لیگ برتر روسیه توسط باشگاهش رقم خورد. در فصل 07-2006، آکینفیف رکورد نخوردن گل به مدت 362 دقیقه را در اختیار داشت. او نتوانست بخش عمده ای از لیگ برتر روسیه در سال 2007 را بازی کند زیرا به دلیل آسیب دیدگی زانو از دور بازی کنار رفت، اما با بازگشت در فصل 2008 با صدای بلند بازگشت و آنها عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در فصل 14-2013، آکینفیف پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه را برای آنها به عنوان کاپیتان به دست آورد. در می 2014، او از لو یاشین پیشی گرفت و سومین دروازه بان بیشترین تعداد کلین شیت (233) شد.

 

 

لینک های مرتبط : 

بهترین مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال کرج
مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال
بهترین مدرسه فوتبال گوهردشت کرج
بهترین مدرسه فوتبال عظیمیه کرج
ثبت نام مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال گلشهر کرج

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone