پنجشنبه 25 فروردین 1401
باشگاه فوتبال سانفریس هیروشیما

باشگاه فوتبال سانفریس هیروشیما

محل احداث : ژاپن
سال تاسیس : 1938
این باشگاه یک تیم شرکت سابق باشگاه فوتبال تویو کوگیو 東洋工業サッカー部 در سال 1938 بود و در لیگ نیمه حرفه ای فوتبال ژاپن بازی می کرد.
لیگ فوتبال ژاپن JSL که اکنون منحل شده است در سال 1965. آنها در سالهای اولیه JSL تسلط داشتند و 4 بار متوالی عنوان قهرمانی را کسب کردند - شاهکاری که بعداً توسط Yomiuri SC/Verdy Kawasaki برابر شد. تغییر نام در مزدا SC (マツダSC) در سال 1981 انجام شد. زمانی که JSL منحل شد و در سال 1992 به J.League تبدیل شد، نام شرکت را کنار گذاشت و به Sanfrecce Hiroshima تبدیل شد. آنها در کنار JEF United Ichihara Chiba و Urawa Red Diamonds هر دو لیگ را تأسیس کردند .

 

 باشگاه فوتبال سانفریس هیروشیما

 

در طول فصل 1969، آنها در جام باشگاه های آسیا، پیشرو در لیگ قهرمانان آسیا امروز شرکت کردند. در آن زمان، مسابقات در یک منطقه انجام می شد (در آن سال بانکوک، تایلند بود)، و آنها به مقام سوم رسیدند، اولین شرکت یک باشگاه ژاپنی در مسابقات قاره ای. این امر همچنین باعث شد تا آنها عنوان لیگ را به دست میتسوبیشی/اوراوا ببرند، و اگرچه آنها یک عنوان دیگر را در سال 1970 به دست آوردند، اما از آن زمان باشگاه با فصول استثنایی مانند 1994 که نایب قهرمان شد، از تلاش برای قهرمانی خارج شد.

 

 استادیوم ادیون هیروشیما

 

استادیوم ادیون هیروشیما
گنجایش : 36894 نفر
هیروشیما بیگ آرک در سال 1992 به عنوان محل برگزاری جام ملت های آسیا در سال 1992 افتتاح شد. ژاپن میزبان با شکست یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی عربستان سعودی در فینال این ورزشگاه، برای اولین بار عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را به دست آورد.
این ورزشگاه میزبان بازی های آسیایی 1994 بود.

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone