یکشنبه 8 اسفند 1400
باشگاه فوتبال سنترال مارنیرز

باشگاه فوتبال سنترال مارنیرز

محل احداث : استرالیا
سال تاسیس : 2004
پیشنهاد سنترال کوست مارینرز برای حق امتیاز در مسابقات جدید A-League استرالیا در فدراسیون فوتبال استرالیا با هدف پر کردن یک مکان برای یک تیم منطقه ای بود که توسط FFA تعیین شده بود.
گمانه زنی های رسانه ای قبل از اعلام امتیازات در لیگ جدید حاکی از آن بود که پیشنهاد مارینرز ممکن است به دلیل خون جدیدش مطلوب باشد. حمایت از بازیکن بین‌المللی سابق استرالیایی و مدیر فنی باشگاه، الکس توبین، و همچنین شخصیت Clean Up Australia یان کیرنان - که به عنوان رئیس افتتاحیه باشگاه عمل خواهد کرد - نیز پیشنهاد خود را تقویت کرد.انتظار می رفت به عنوان تنها پیشنهاد منطقه ای، ساحل مرکزی به طور پیش فرض وارد لیگ شود .پس از یک قرارداد امضا شده با FFA گزارش شده است

 

 باشگاه فوتبال سنترال مارنیرز

 

باشگاه، لاوری مک کینا، مربی سابق اسپریت شمالی را به عنوان سرمربی و یان فرگوسن، بازیکن سابق رنجرز و نورث اسپیریت، به عنوان مربی قرارداد امضا کرد.
برای کمک به اهداف FFA برای ایجاد نمایه این ورزش، مارینرز پیوندهای رسمی با تیم محلی لیگ ایالتی مرکزی ساحل یونایتد ایجاد کرد.
در 1 نوامبر 2004، پس از انتظارات فراوان، باشگاه به عنوان یکی از هشت تیمی که بخشی از مسابقات داخلی FFA، A-League اعلام شد.
این تصمیم سنترال کوست مارینرز را به اولین تیم ورزشی حرفه ای مستقر در گاسفورد تبدیل کرد که در مسابقات ملی بازی می کند
در زمان تشکیل لیگ جدید در سال 2004، این باشگاه تحت مالکیت گروه ورزشی و اوقات فراغت ارواح بود
او باشگاه جستجوی خود را برای یک بازیکن ستاره تحت کمک هزینه لیگ برای یک بازیکن ستاره خارج از سقف دستمزد 1.5 میلیون دلاری اعلام کرد و تاکید کرد که بازیکن نباید به این موقعیت به عنوان صندوق بازنشستگی نگاه کند
مربی لاوری مک کینا به دنبال جذب بازیکنان تیم ملی فوتبال استرالیا آنته میلیسیچ و سیمون کولوسیمو بود و اعلام کرد که ممکن است بیش از سه بازیکن زیر 20 سال مورد نیاز قوانین لیگ را به خدمت بگیرد.

 

 ورزشگاه ساحلی مرکزی

 

ورزشگاه ساحلی مرکزی
گنجایش : 20059 نفر
در سال 1911، شورای ارینا شایر پیشنهاد ایجاد یک پارک در ساحل آب بریزبن را داد. این پارک به زمین های زیادی نیاز داشت تا از زمین های باتلاقی بازیابی شود. همچنین باید زمین های خصوصی توسط شورا خریداری شود و بخشی از جاده تخریب شود. پارک آبی در سال 1915 افتتاح شد و یک زمین کریکت در آن سال به آن اضافه شد. احیای بیشتر ساحل، پارک را در طول رکود توسعه داد که باعث کار به بیکاران شد. در سال 1939 زمین های راه آهن اضافی اضافه شد و یک باشگاه بولینگ و زمین های سبز و تنیس ساخته شد. در سال 1939 این پارک به نام شهردار وقت گاسفورد، ویلیام کالمن گراهام، به پارک گراهام تغییر نام داد.

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone