دوشنبه 13 فروردین 1403
رومان نوستادتر

رومان نوستادتر

فوتبالیست حرفه ای از روسیه و آلمان که بیشتر به خاطر دوران حضورش در فنرباغچه تیم های ملی آلمان و روسیه به ترتیب به عنوان هافبک دفاعی و مدافع میانی حضور داشته است.
او در دنیپروپتروفسکی اوکراین به دنیا آمد و بزرگ شد. او پسر همکار فوتبالیست حرفه ای پیتر نوستادتر است.
در سال 1994، او دوران جوانی خود را با تیم ماینتس 05 آغاز کرد. در سال 2006 به ماینتس 05 پیوست و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. او در سال 2008 در تیم ملی آلمان حضور داشت اما در سال 2016 به روسیه رفت.
او اولین تعویض خود را از تیم ملی آلمان به روسیه در بازی مقابل جمهوری چک در ژوئن 2016 انجام داد.
او به عنوان بازیکن تیم ملی روسیه در کنار ایگور آکینفیف، الکساندر کوکورین و یوری ژیرکوف بازی می کند.
در بین بازیکنان فوتبال، رومن نوستادتر در رتبه 6221 از 16880 قرار دارد. قبل از او آلن هاجکینسون، اوغوز چتین، ایگور پروتی، تاداناری لی، اریک تورستودت و لودویک اوبرانیاک قرار دارند. پس از او نمانیا گودل، لوکاس سیلوا، عمر براوو، الکساندر مرکل، پتر هانسون و بوریس ژیوکوویچ قرار دارند.
در میان متولدین سال 1988، رومن نوستادتر رتبه 253 را دارد. قبل از او مارکو منگونی، آلبرت راموس وینولاس، دانیلو دآمبروسیو، ماریو ماورر، کارلا سوارز ناوارو و آنوشکا شارما قرار دارند. پس از او نیلز پترسن، نادیا هیلکر، جاوال مک گی، گوربی ایلری، چارلی کارور و دانیل کالیگیوری قرار دارند.

 

رومان نوستادتر

 

دوران ورزشی رومن نوستادتر در فوتبال بزرگسالان در سال 2006 آغاز شد، زمانی که یک بازیکن جوان آینده دار به تیم دوم ماینتس پیوست. پس از گذراندن دو فصل در تیم ذخیره، در سال 2008 رومن این شانس را پیدا کرد که برای تیم اصلی بازی کند که در دسته دوم مهم قهرمانی آلمان بازی می کرد. این مدافع اولین بازی خود را در بوندسلیگا دوم در اکتبر 2008 انجام داد. اوبورونتس در پایان دیدار با فرایبورگ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و ده دقیقه باقیمانده دیدار را به پایان رساند. پس از آن، مدافعان بیشتر و بیشتر در ترکیب اصلی قرار گرفتند. در فصل 2008-2009 در ماینتس، رومن نویستادتر شانزده بازی انجام داد.
در سال 2009، رومن به تیم بخش نخبگان قهرمانی آلمان منتقل شد. خلاقیت این فوتبالیست، سخت کوشی او در هر قسمت بازی و مهارت های دفاعی او توجه پرورش دهندگان بوروسیا مونیخ را به خود جلب کرد. در 16 آگوست 2009، رومن برای اولین بار به عنوان بازیکن در اولین بوندسلیگا وارد زمین شد. در فصل 2008-2009، نویستادتر توانست تنها دو بازی برای تیم اصلی گلادباخ انجام دهد. رومن برای کسب تجربه و تقویت بیشتر از نظر بدنی بیشتر در ترکیب جوانان بوروسیا حضور داشت. تنها از فصل 2010-2011، این مدافع توانست در تیم اصلی بزرگسالان جای خود را به دست آورد. رومن در اولین سال کامل خود به عنوان بخشی از سیاه-سبزها در 24 مسابقه قهرمانی آلمان شرکت کرد. در آنها یک بار گل زد. سال بعد، این مدافع سی و سه بازی در بوندسلیگا و پنج دیدار دیگر در جام حذفی آلمان انجام داد. در این مبارزات او گلی به ثمر نمی رساند، اما عملکردهای اصلی دفاعی خود را با اطمینان انجام می داد.

 

رومان نوستادتر

 

از سال 2012، حرفه رومن نوستادتر شروع به شکوفایی کرد. او به شالکه 04 گیلسرکینخن پیوست، تیمی که همیشه برای کسب بالاترین مقام های قهرمانی آلمان رقابت می کند. رومن از اولین فصل حضورش به بازیکن بزرگ شالکه تبدیل شده است. در سال 2012-2013 او در 31 بازی بوندسلیگا برای این باشگاه بازی کرد. عملکرد هجومی مدافع به تدریج افزایش یافته است. برای شالکه در سال اول نمایش رومن توانست سه گل به ثمر برساند. علاوه بر این، با این تیم بود که Oboronets برای اولین بار خود را در عرصه اروپا متمایز کرد

 

لینک های مرتبط : 

بهترین مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال کرج
مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال
بهترین مدرسه فوتبال گوهردشت کرج
بهترین مدرسه فوتبال عظیمیه کرج
ثبت نام مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال گلشهر کرج

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone