ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت

باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت

محل احداث : آلمان
سال تاسیس : 1899
این باشگاه افتخارات زیادی را به نام خود ثبت کرده است از جمله : یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آلمان ، پنج قهرمانی و سه نایب قهرمانی در جام حذفی آلمان ، یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی در بوندس لیگا ، یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، یک قهرمانی در لیگ اروپا ، یک قهرمانی در جام اینترتوتو و یک قهرمانی در کوپا دله آلپی .

 

باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت

 

آینتراخت به معنی هماهنگی و توازن می باشد . این باشگاه ترکیبی از دو باشگاه کانون فوتبال فرانکفورتر ویکتوریا و کانون فوتبال فرانکفورتر کیکرز است . بعد از ترکیب این دوباشگاه نام جدید باشگاه فوتبال فرانکفورتر وراین انتخاب شد و بعد از چندسال نام باشگاه به تی واس اینتراخت فرانکفورت تغییر پیدا کرد. در ابتدا رشته ی ژیمناستیک در آلمان برجسته بود و به همین دلیل بخش ژیمناستیک و فوتبال باشگاه از هم جدا شد و به دو باشگاه مستقل تبدیل شدند.

 

ورزشگاه والداستادیون

 

ورزشگاه والداستادیون

گنجایش : 51500 نفر
این ورزشگاه استادیوم اختصاصی باشگاه فرانکفورت بوده که از سال 2005 به بعد تغییر نام داد و با نام کومرتسبانک آرنا شناخته می شود. در جنگ جهانی دوم از این ورزشگاه به عنوان مقاصد سیاسی استفاده می شد . این ورزشگاه برای فوتبال و فوتبال آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این استادیوم محل برگزاری بازی های خنگی باشگاه فوتبال آمریکایی گلکسی می باشد .

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone