دوشنبه 13 فروردین 1403
زندگینامه کیسوکه هوندا

زندگینامه کیسوکه هوندا

کیسوکه هوندا (۱۳ ژوئن ۱۹۸۶) بازیکن حرفه‌ای فوتبال، هافبک فعلی باشگاه فوتبال پاچوکا از دسته اول مکزیک. او در ستسو، استان اوزاکا، ژاپن به دنیا آمد. هوندا از کودکی شیفته فوتبال بود، ورزشی که در کشورش چندان رایج نیست. اولین شروع او زمانی بود که با گذراندن آزمایشات برای بازی با اف سی ستسو، یک باشگاه محلی بود. او فقط هشت سال داشت. او آنجا بود تا اینکه به رده نوجوانان رفت و با تیم جوانان تمرین کرد، اما پس از مدتی با باشگاه مشکلاتی پیدا کرد و تصمیم گرفت برای پیوستن به مدرسه متوسطه سریو در استان ایشیکاوا، جایی که شروع به بازی در مدرسه کرد، آن را ترک کند. تیمی که سطح عالی داشت.
با این حال، هوندا یکی از بازیکنان کلیدی بود، حضور او برای تیم برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال دبیرستان تمام ژاپن به عنوان نماینده استان ایشیکاوا تعیین کننده بود. این مرد جوان در سال 2004 توسط J. League و اتحادیه فوتبال ژاپن به عنوان بازیکن اصلی شناخته شد. هوندا با Seisuke Kanou که برای آث میلان در انیمه Hungry Heart Wild Striker بازی کرد مقایسه شد. هنگامی که او تحصیلات خود را به پایان رساند هوندا در VVV Venlo بازی کرد. باشگاه فوتبال هلندی شهر ونلو در لیمبورگ.
به لطف عملکرد فوق العاده او در این تیم، چندین مربی تیم های فوتبال اروپایی مانند AFC آژاکس، پی اس وی آیندهوون، اورتون اف سی و لیورپول اف سی شروع به گمانه زنی در مورد علاقه مندی به خدمات این بازیکن ژاپنی در تیم های خود کردند. اما، در ابتدا چیزی به نتیجه نرسید، بنابراین، در پایان سال 2009، هوندا به PFC CSKA مسکو لیگ برتر روسیه منتقل شد، قرارداد او به ارزش 9 میلیون یورو بود و برای 4 سال قرارداد امضا کرد.
هوندا اولین بازی خود را با زسکا مسکو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل سویا انجام داد. 90 دقیقه ابتدایی در روسیه با تساوی 1-1 خاتمه یافته بود و اسپانیایی ها از این نظر محبوبیت داشتند. با این حال هوندا در کمال تعجب اولین گل تیمش را به ثمر رساند و سپس به لطف یک ضربه ایستگاهی بازی با نتیجه 2-1 و پیروزی به پایان رسید. این روز مطبوعات ورزشی چندین تیتر را به خود اختصاص دادند، چندین ستون نوشتند و مهارت این بازیکن را بالا بردند.
به طور خلاصه، کیسوکه هوندا اولین فوتبالیست ژاپنی شد که در مرحله حذفی بالاترین رقابت باشگاهی اروپا را دید. با این حال، بازی او در یک چهارم نهایی به دلیل قدرت و اثربخشی او مورد تحسین قرار گرفت، اگرچه زسکا مسکو با حداقل اختلاف امتیاز در مجموع مقابل اینترمیلان شکست خورد، تیمی که بعداً قهرمان مسابقات شد. اما، اگرچه رقابت به پایان رسید، ستایش انجام نشد. ژوزه مورینیو و رود گولیت سرمربی اینتر در آن زمان از او به دلیل توانایی بالایش در فوتبال تمجید کردند.
او تا سال 2013 در زسکا مسکو به بازی و پیروزی ادامه داد تا اینکه در پایان فصل 2013 پس از چندین مذاکره، استخدام هوندا توسط مدیر کل میلان برای 4 فصل به طور عمومی تایید شد. ستاره ژاپنی شماره 10 را روی پیراهن خود دریافت کرد. اولین گل هوندا در 15 ژانویه 2014 در تیم کاپ مقابل تیم اسپزیا کالچیو 1906 بود. در فصل دوم، هواداران او را در پست دفاع راست دیدند، این کار با هدایت کلارنس سیدورف، مربی هلندی.

 زندگینامه کیسوکه هوندا

 

هم اکنون هوندا برای سال 2017 و پس از حضور خوب در تیم اروپایی به استخدام تیم فوتبال آمریکای مرکزی پاچوکا د مکزیکو در آمده است. او اولین بازی خود را در لیگ MX در 22 آگوست در برابر کوسه قرمزهای وراکروز انجام داد و اولین گل خود را در دقیقه 73 به ثمر رساند. علیرغم اینکه بازیکنی است که در حال حاضر 30 سال سن دارد، عملکرد او استثنایی است و واقعاً هنوز استعدادهای زیادی برای ارائه دارد. . هر چند در ابتدا بازی او چندان تاثیرگذار نبود و نمایشی هم نبود. اما این موضوع زمان بود زیرا در جام باشگاه های جهان که مکزیکی ها به نیمه نهایی رسیدند، او برخی از استعدادهای خود را نشان داد.
در حال حاضر، دیگو آلونسو، مربی او، از عملکرد ژاپنی ها بسیار راضی است، او واقعاً احساس می کند که او بهترین خرید برای جایگزینی بازیکن هیروینگ لوزانو بود که توسط یک تیم در اروپا به خدمت گرفته شد. از نظر آلونسو، هوندا بازیکنی است که می تواند مسئولیت را بر عهده بگیرد و به راحتی خود را به عنوان یک رهبر که قادر به هدایت بازیکنان جوان است نشان می دهد. تولد دوباره کیسوکه در مکزیک یک واقعیت است. هوندا در جام جهانی زیر 20 سال 2005، بازی های المپیک تابستانی 2008 و جام جهانی 2010 موفق بوده است.
او در تیم ملی زیر 23 سال بازی کرده و جواز حضور در المپیک 2008 پکن را به دست آورده است. در همان سال به عنوان یکی از هافبک های نماینده ژاپن در بازی های المپیک انتخاب شد. متأسفانه تیم او در گروه خود آخر شد. او اولین بازی ملی خود را با تیم ملی فوتبال ژاپن در 22 ژوئن 2008 در مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال بحرین انجام داد. او در ورزشگاه ناگای در استان اوزاکا یک گل به تیم ملی فوتبال شیلی زده است. هوندا توسط تاکشی اوکادا مربی برای بازی در جام جهانی فوتبال 2010 که در آفریقای جنوبی برگزار شد احضار شد.
عملکرد او جایزه بهترین بازیکن مسابقه مقابل کامرون را برای او به ارمغان آورد. هوندا پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی با نمایش خوب مقابل دانمارک در آخرین بازی مرحله گروهی، امدادگر بود. امتیاز او تعجب آور بود، او پس از یک شوت قدرتمند بیش از 30 یارد به آن دست یافت. علاوه بر این پس از یک بازی تماشایی انفرادی در آخرین گل حضور یافت. او به دلیل عملکردش در رقابت‌ها به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، زیرا بسیاری از خبرنگاران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان مرحله گروهی انتخاب شدند، زیرا آرسن ونگر بهترین بازیکن مسابقات بود.
اگرچه رویای او در مرحله یک هشتم نهایی، پس از باخت به پاراگوئه: 5-3 در ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از آن، هوندا دوباره برای بازی در جام جهانی 2014 برزیل فراخوانده شد. این بازیکن ژاپنی سه گل در جام های جهانی به ثمر رسانده و بهترین گلزن ژاپن در تاریخ جام جهانی است. در نهایت باید بگوییم که او بازیکنی بسیار ماهر، سریع و تاثیرگذار است که اگرچه در خط هافبک بازی می کند، در سمت چپ و جلو نیز در حال پیشرفت در پست ها بوده است. در واقع، این همان موقعیتی است که او معمولاً در تیم ملی فوتبال کشورش بازی می کند.

 

 

لینک های مرتبط : 

بهترین مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال کرج
مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال
بهترین مدرسه فوتبال گوهردشت کرج
بهترین مدرسه فوتبال عظیمیه کرج
ثبت نام مدرسه فوتبال در کرج
بهترین مدرسه فوتبال گلشهر کرج

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone