ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
باشگاه فوتبال بریزبن رور

باشگاه فوتبال بریزبن رور

محل احداث : استرالیا
سال تاسیس : 1957
این باشگاه که در سال 1957 با نام هلندیا-اینالا توسط مهاجران هلندی تشکیل شد، به "شیرهای بریزبن" تبدیل شد و سپس به کوئینزلند رور تبدیل شد و از فصل افتتاحیه 2005-2006 لیگ A تا فصل 09-2008 با این نام بازی کرد.قبل از اینکه در نهایت تبدیل به "بریزبن غرش" شود.از زمان پیوستن به A-League، این باشگاه دو قهرمانی لیگ برتر، سه قهرمانی و در پنج رقابت لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است.
بریزبن رور رکورد طولانی ترین شکست ناپذیری در سطح بالای هر کد فوتبال استرالیا را در اختیار دارد که 36 بازی لیگ بدون شکست را شامل می شود.
بریزبن رور همچنین اولین و تنها باشگاهی است که پیاپی قهرمانی هیوندای A-League را به دست آورده است و تنها باشگاهی است که در فینال بزرگ هیوندای A-لیگ شکست نخورده است.

 

 باشگاه فوتبال بریزبن رور

 

این باشگاه مسابقات خانگی را در استادیوم سانکورپ، یک سالن چند منظوره با 52500 صندلی در میلتون برگزار می‌کند و تمرینات تیم اول در پارک میراث لوگان برگزار می‌شود که همچنین میزبان کارکنان مدیریت باشگاه است. در مارس 2018، باشگاه، دفتر مرکزی بازی و مدیریت خود را به یک هدف ساخته شده، با هزینه 9 میلیون دلاری مرکز تعالی در لوگان، میزبانی آموزش، علوم ورزشی و امکانات پزشکی برای تیم لیگ A، تیم W-League و بیش از 16 تیم توسعه جوانان منتقل کرد. ; CoE جدید همچنین میزبان کارکنان اداری باشگاه نیز هست
تیم جوانان در لیگ ملی جوانان و تیم بانوان در لیگ W شرکت می کنند. از سال 2014، تیم های جوانان نیز در NPL کوئینزلند به رقابت می پردازند تا بتوانند مسابقات کافی برای توسعه بیشتر توانایی های خود را ارائه دهند. تیم جوانان در بخش NPLQ بزرگسالان مردان و تیم زنان در NPLQ-W رقابت می کنند. مسابقات جوانان معمولاً در Roar's CoE انجام می شود در حالی که مسابقات زنان در مکان های مختلف در بریزبن از جمله هریتیج پارک، گودوین پارک، QSAC، A.J. کلی پارک، پری پارک و گاهی ورزشگاه سانکورپ برگزار می شود

 

ورزشگاه دلفین

 

ورزشگاه دلفین
گنجایش : 11500 نفر
ایجاد این زمین که قبلاً نیز به نام دلفین شناخته می شد، زمانی آغاز شد که شورای شهر ردکلیف زمین های مورد ادعای مجدد را برای زمین های ورزشی در دهه 1970 در دسترس قرار داد. دلفین‌های ردکلیف که در آن زمان در نمایشگاه ردکلیف مستقر بودند، فوراً علاقه نشان دادند و برای حداکثر مساحت موجود درخواست دادند. مهندس شورای شهر ردکلیف، کوین تیبتس، با نهایت اشتیاق به ساخت زمین پرداخت و حتی باشگاه فوتبال میزبان سفری بین ایالتی برای او برای تحصیل در میدان های بازی در نیو ساوت ولز بود.
انتقال از نمایشگاه Redcliffe به Dolphin Oval مشکلات بزرگی را ایجاد کرد. به دلیل ایزوله بودن منطقه در زمان ساخت و ساز، خدمات عادی به راحتی در دسترس نبود و بنابراین باید وارد می شد. به دلیل جریان گرانشی به جاده کلینگنر، پمپ های فاضلاب گران قیمت باید وارد می شد، برق برای نورافکن ها وجود داشت. برای رفتن به زیر زمین به بیضی اصلی و تونل عبوری از استرالیای غربی با هزینه 9000 دلار حمل شد که هنوز هم ارزان تر از خرید یک تونل از ایالت های شرقی بود.

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone