پنجشنبه 25 فروردین 1401
باشگاه فوتبال ساگان توسو

باشگاه فوتبال ساگان توسو

محل احداث : ژاپن
سال تاسیس : 24130 نفر
در فوریه 1997، ساگان به عنوان یک باشگاه جدید تأسیس شد که عملاً توسو فیوچرز را که در ماه قبل ورشکسته شده بود، در اختیار گرفت و پذیرفت که در لیگ فوتبال ژاپن از سال 1997 تا 1998 و همچنین جام J. لیگ در سال 1997 به عنوان ترجیحی شرکت کند. اندازه گیری شود، اگرچه وضعیت عضویت عضو J. League به ساگان تعلق نمی گیرد. در سال 1999 آنها به عنوان ده تیم اصلی در لیگ دسته 2 J2 جدید پذیرفته شدند، جایی که تا ارتقاء خود به J1 در پایان فصل 2011 در آنجا ماندند. با مینورو تاکه هارا، رئیس و مدیر عامل جدید، که بخشی از مالک باشگاه نیز هست، اوضاع تغییر کرده و شروع به مثبت شدن کرده است.

 

باشگاه فوتبال ساگان توسو 

 

در اولین فصل حضورشان در J. League Division 1 در سال 2012، که پیش بینی بسیاری از منتقدان در مورد سقوط فوری آنها به J2 را مخدوش کرد، آنها در تمام طول فصل جایگاه خود را بین رتبه های 5 و 11 حفظ کرده اند، تنها به جز بعد از رتبه دوم. هفته ای که در آن در رتبه سیزدهم قرار گرفتند. آنها پس از هفته سی و سوم در رده سوم قرار گرفتند و اگر در آخرین بازی فصل 2012 به یوکوهاما اف مارینوس نباختند، شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2013 را داشتند. با این حال، آنها به یوکوهاما 0–1 باختند و سپس در رده پنجم قرار گرفتند، در حالی که اوراوا رد دایموندز ناگویا گرامپوس را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت. آنها همچنین اولین باشگاه در آسیا بودند که با Warrior Sports قرارداد همکاری امضا کردند

او همچنین اسپانسر تیم انگلیسی لیورپول و سایرین است.
در سال 2013، آنها برای اولین بار در تاریخ باشگاه به نیمه نهایی جام امپراتور 2013 راه یافتند و اولین باشگاه مستقر در کیوشو بودند که از زمانی که Nippon Steel Yawata SC در نسخه 1981 انجام داده بود، به نیمه نهایی جام امپراتور رسید. در سال 2013، آنها همچنین سیدنی اف سی را به همراه الساندرو دل پیرو بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا برای اولین بار برای تور ژاپن از لیگ A دعوت کردند.

 

 ورزشگاه املاک و مستغلات Ekimae

 

ورزشگاه املاک و مستغلات Ekimae
گنجایش : 24130 نفر
قبلاً به عنوان استادیوم توسو (鳥栖スタジアム، توسو سوتاجیامو) شناخته می شد و سپس از ژانویه 2008 تا ژانویه 2019 به دلیل حقوق نامگذاری به آن بهترین استادیوم رفاهی می گفتند. Ekimae Real Estate Holdings Co., Ltd.، یک شرکت املاک و مستغلات در Kurume City، قرارداد حقوق نامگذاری را از Tosu City برنده شد، سپس نام استادیوم را به Ekimae Real Estate Stadium تغییر داد (駅前不動産スタジアム، Ekimae Sutajiu20 فوریه 19)

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone