ﺳﻪشنبه 6 ارديبهشت 1401
باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست

باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست

محل احداث : انگلیس
سال تاسیس :1865
تاریخچه باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست تاریخچه کامل این باشگاه را از زمان تشکیل آن در سال 1865 در بر می گیرد. فارست در طول تاریخ خود 11 افتخار بزرگ کسب کرده است: یک عنوان لیگ، دو جام حذفی، 4 جام اتحادیه، یک FA Charity Shield، دو جام اروپا. و یک سوپر جام اروپا.
ناتینگهام فارست در 3 سپتامبر 1898 به The City Ground نقل مکان کرد. این مکان در چند صد متری زمین قدیمی شهر در انتهای مقابل پل ترنت قرار دارد و به مناسبت جشن وضعیت شهر تازه دریافت شده ناتینگهام نامگذاری شد.
اوانجلوس ماریناکیس، مالک جدید ناتینگهام فارست، اتهامات تبانی بازی را رد می کند و اصرار دارد که قصد دارد پس از اتمام تصاحب 50 میلیون پوندی او در روز پنجشنبه، قهرمان دو جام اروپا را به لیگ برتر بازگرداند. ناتینگهام فارست آخرین بار در 29 آوریل 1990 موفق به کسب جام شد

 باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست

 

فارست چهار بار در سال های 1978، 1979، 1989 و 1990 موفق به کسب این جام شده است که آنها را به عنوان چهارمین تیم موفق در مسابقات تبدیل می کند. آنها همچنین دو بار در فینال شکست خوردند - یک بار در سال 1980 و یک بار در سال 1992 - بنابراین این رقابتی بود که باشگاه آن را جدی می گرفت.

با تاریخ تاسیس 1865، ناتینگهام فارست یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال در جهان است (البته نباید آن را با باشگاه فارست اشتباه گرفت، که قبلاً شش باشگاه تأسیس شد و بعداً به Wanderers FC تغییر نام داد) فارست در نهایت در می 1999 برای آخرین بار از لیگ برتر سقوط کرد. شش سال بعد آنها تنها قهرمان جام ملت‌های اروپا شدند که به دسته سوم فوتبال داخلی سقوط کردند.

  

ورزشگاه زمین شهر

 

ورزشگاه زمین شهر
گنجایش : 30445
این تا حدودی یک استادیوم کلاسیک به سبک انگلیسی و تا حدودی یک زمین به سبک کاسه است، با شکل کاسه ای که جایگاه برایان کلاف را به جایگاه اصلی متصل می کند. در اینجا توضیحی برای هر بخش آورده شده است: جایگاه برایان کلاف - این جایگاه که به نام مشهورترین مدیر باشگاه نامگذاری شده است، در سال 1980 ساخته شد و 2 میلیون پوند هزینه داشت.
باشگاه برای اجاره طولانی مدت با شورای شهر ناتینگهام که مالک سیتی گراوند است، مذاکره کرده است. این به باشگاه امنیت داده است تا در زمین و محوطه اطراف آن سرمایه گذاری بیشتری کند که جزئیات آن امروز اعلام شده است.

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone