ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
باشگاه فوتبال کراسنودار

باشگاه فوتبال کراسنودار

محل احداث : روسیه
سال تاسیس : 2008
اف سی کراسنودار یک باشگاه فوتبال حرفه ای روسیه مستقر در کراسنودار است که در لیگ برتر روسیه بازی می کند. این باشگاه در سال 2008 تاسیس شد. در سال 2009، باشگاه به لیگ دسته اول روسیه، دومین بخش برتر سیستم لیگ فوتبال روسیه، با وجود اینکه منطقه جنوب دسته دوم را در رتبه سوم به پایان رساند، ارتقا یافت. در پایان فصل 2010، آنها به لیگ برتر روسیه برای فصل 2011 صعود کردند، با وجود اینکه در دسته اول پنجم شدند
در می 2013، اف سی کراسنودار ساخت ورزشگاه کراسنودار با ظرفیت 35074 نفر را آغاز کرد . که در 9 اکتبر 2016 افتتاح شد
مالک و موسس باشگاه سرگئی گالیتسکی، تاجر روسی است که توسط اتحادیه فوتبال روسیه به خاطر تعهدش به توسعه فوتبال در روسیه پاداش دریافت کرده است.

 

باشگاه فوتبال کراسنودار

 

در فوریه 2008، باشگاه کراسنودار وضعیت حرفه ای دریافت کرد که به آنها اجازه ورود به دسته دوم (سطح سوم فوتبال حرفه ای روسیه) را داد. اولین بازی رسمی آن تساوی 0–0 مقابل اف سی نیکا کراسنی سولین بود. مدیریت این تیم در آن زمان بر عهده ولادیمیر ولچک بود.
اف سی کراسنودار در فصل 2008 دسته دوم سوم شد. اگرچه مقام سوم باعث ارتقاء به سطح بالای لیگ فوتبال روسیه نمی شود، اف سی کراسنودار توسط PFL برای شرکت در مسابقات دسته اول 2009 دعوت شده بود. این اتفاق به این دلیل رخ داد که SKA Rostov و Sportakademklub علیرغم اینکه به اندازه کافی بالا را به پایان رسانده بودند از شرکت در مسابقات خودداری کردند تا از سقوط اجتناب کنند.
پس از ارتقاء، باشگاه نوربی خاکونوف را به عنوان سرمربی منصوب کرد. کراسنودار اولین دوره لیگ دسته اول خود را در رده دهم جدول لیگ به پایان رساند.

 

ورزشگاه کراسنودار

 

ورزشگاه کراسنودار
گنجایش : 35074 نفر
استادیوم کراسنودار یک استادیوم فوتبال در شهر کراسنودار روسیه است.
میزبان اف سی کراسنودار لیگ برتر روسیه است
ظرفیت 35074 تماشاگر را دارد

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone