ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
برند لگا Legea

برند لگا Legea

لگا LEGEA یک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی می باشد که در کشور ایتالیایی تاسیس شد . شرکت لگا در سال 1993 توسط برادران جووانی، امیلیا و لوئیجی آکانفورا تأسیس شد. این برند از محبوب ترین مارک ها در بین تیم های فوتبال آماتور ایتالیا است که سپس به باشگاه های حرفه ای گسترش یافت.

 

برند لگا Legea

 

لگا حامی فنی تیم های ملی مونته نگرو و جبل الطارق است. همچنین اسپانسر تیم هایی مانند Palermo، Cosenza calcio، Reggina calcio و Livorno calcio در ایتالیا، Nac Breda و NEC در هلند، New Saints FC و Carmarthen Town FC در ولز، CD Feirense در پرتغال، Lommel United در بلژیک، FC Chernomorets است. و Futbol'nyj Klub L'vivin در اوکراین، Spatak subotika در صربستان، NK Celje در اسلوونی، Levadiakos و Athlītikī Enōsī Larisas 1964 در یونان، Ermis Aradippou در قبرس می باشد .

 

برند لگا Legea

 

Legea تنها برند ایتالیایی بود که اسپانسر یک تیم ملی در جام جهانی فوتبال 2010 ، تیم ملی کره شمالی بود. دفتر مرکزی شرگت لگا Legea در پمپئی است و فروشگاه های زیادی در سراسر ایتالیا دارد . همچنین لگا توزیع کنندگان زیادی در اروپا، کانادا، ایالات متحده و استرالیا دارد.

 

برند لگا Legea

 

در طول جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقای جنوبی، Legea از تیم فوتبال کره شمالی حمایت مالی کرد . به گفته این شرکت، "بسیاری از ما می پرسند که چه علاقه ای به حمایت مالی از کره شمالی می توانیم داشته باشیم و آیا این نمی تواند تبلیغات منفی باشد، اما ما مخالفیم... هیچ تبلیغات منفی وجود ندارد.

 

برند لگا Legea

 

لگا در سال ۱۹۹۳ و در ایتالیا پا به عرصه تولید پوشاک ورزشی گذاشت 

برند لگا بیشتر در زمینه تولید کاپشن و تیشرت های ورزشی، عرق گیر و پیراهن و جوراب مناسب تمرینات ورزشی فعالیت دارد. با افزایش نفوذ تجارت الکترونیک در سراسر دنیا، این شرکت به بهبود و گسترش فروش محصولات خود از طریق وبسایت رسمی خود و همچنین فروشگاه های اینترنتی معتبر جهان از جمله آمازون پرداخت. برند لگا برای اطمینان و افزایش رضایت مشتریان خود، دارای ویژگی های نظیر سیاست های بازگشت محصول و بازپرداخت است.

 

برند لگا Legea

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone